Friday, January 2, 2009

it's a boy!

om 14.30 uur had ik een afspraak bij mijn gynaecoloog dr. premitha. dit was mijn derde bezoek aan haar praktijk. didi en annissa gingen gezellig mee. het leek ons wel leuk voor annissa om haar toekomstige broertje/zusje op een beeldscherm te zien! nadat we een half uur hadden gewacht en ik tussendoor mijn bloeddruk op moest laten meten & laten wegen, waren we aan de beurt. spannend! want vandaag zouden we er achter komen of het een meisje of jongetje zou zijn. alles zag er prima uit volgens de dokter. al snel vroeg ze of we het geslacht wilde weten. waarop wij beide volmondig 'JA HEEL GRAAG' zeiden hahahaha. en daar was dan het bewijs, een klein streepje tussen de beentjes! we krijgen een zoon! we zijn helemaal door het dolle heen! we vinden het helemaal fantastisch! annissa krijgt een broertje. stiekem had ik op een jongetje gehoopt. het zou me zo leuk lijken. om een dochter en een zoon te krijgen. en mijn wens is in vervulling gekomen! 30 januari heb ik mijn volgende afspraak weer.

1 comment:

Anonymous said...

JOEHOEEEEEE! TE gek nieuws zeg. Kan niet wachten om 'm te ontmoeten.

Related Posts with Thumbnails