Sunday, December 28, 2008

back home

sinds gisteren rond een uurtje of zeven zijn we weer thuis. de vlucht verliep prima. het is een uurtje vliegen. op het laatst bij het neerdalen hadden we wat turbulentie. uiteindelijk zijn we alle drie even in slaap gedommeld. annissa had zelf haar hoofdje op de leuning gelegd en had haar oogjes dicht gedaan lief hè? bij aankomst zou er een taxi op ons wachten. deze man had ons ook gebracht. maar toen ik m'n telefoon aan deed stonden twee voicemails op mij te wachten. dat was de taxi chauffeur met het bericht dat hij ons niet op kon komen halen omdat hij nog onderweg uit malacca was. goed...gelukkig hoefden we niet al te lang te wachten op een andere taxi en binnen een half uur waren we thuis. yoshi onze kater was verschrikkelijk blij om ons weer te zien. hij lag voor het raam te wachten en toen hij ons aan zag komen lopen hoorden we hem al keihard miauwen.

vandaag zijn we langzaam begonnen. didi ging trainen en ik zou in de tussentijd samen met annissa ontbijten en ons klaarmaken. zodra hij dan thuis zou komen zouden we meteen weer weggaan om een kado voor een vriendin van ons te vinden. maar ik was nogal lui & zat te lang achter de computer dus toen ik bijna klaar was om annissa een broodje te geven was didi alweer terug! stond ik daar in m'n pyama hahahaha. didi was zijn handdoek vergeten in te pakken dus die sprong meteen onder de douche en ik daarna. toen op weg naar chinatown. daar over de markt gewandeld, naar de winkel geweest waar ik het kado wilde vinden en geslaagd. in dezelfde winkel (interieur & assecoires) kon je ook lunchen dus dat hebben we maar meteen gedaan. ik had niet zo'n zin in iets hartigs dus had ik een heerlijke carrot & walnut cake besteld. annissa met mij meegesnoept. didi had een quiche besteld. daarna weer over de markt gewandeld. deze markt verkoopt alleen maar nep spullen. van tassen tot horloges. aan een stuk door stalletjes die dat verkopen. hartstikke druk op zo'n zaterdagmiddag natuurlijk. maar het ging allemaal prima. het was ook geen enkel probleem om een parkeerplaats te vinden trouwens.

toen door naar de supermarkt, boodschappen gedaan, ik kreeg een sms van mijn vriendin christine die vandaag jarig was, (daarvoor hadden we het kado gekocht). ze vroeg of we rond 20.15 uur bij hun thuis konden afspreken en vanuit daar zouden we naar het restaurant lopen. zij wonen in bangsar, een buurt waar veel cafés, restaurants en winkels te vinden zijn. we hebben heerlijk gegeten. driegangen menu, didi en adrian (christine's man) hadden een fles rosé besteld. wij zaten samen aan de fris. christine is ook zwanger, vijf weken korter dan ik. na het eten nog wat dvd'jes gekocht in een winkeltje en toen weer naar hun huis terug gelopen. daar nog even gezeten en gekletst en nu net thuis (00.30 uur). inmiddels is het al 01.07 uur en ik ga zo lekker pitten. m'n buik voelt opgezet door vermoeidheid en het eten denk ik. als ik rechtop sta kan ik mijn tenen al niet meer zien! echt niet normaal hoe die buik groeit! ik heb geen last meer van gevoeligheid voor geuren dus dat is fijn! ik kan weer gewoon koken. wel fijn hoor!

No comments:

Related Posts with Thumbnails