Wednesday, January 14, 2009

eerste teken van leven

ik ga zo lekker slapen maar voordat ik dat ga doen schrijf ik nog wat :). ik had gisteren een heel leuk dagboek gekocht voor onze toekomstige zoon. voor annissa heb ik sinds ik vijf maanden zwanger was een dagboek bij gehouden en deze is bijna vol! dan kan kindje #2 natuurlijk niet achterblijven he? vanochtend een stukje in geschreven + de eerste drie echo's in geplakt. zo leuk om aan vers dagboek te beginnen! daarna een aantal kadootjes ingepakt aangezien we vijf verjaardagen hebben de komende twee weken. toen ik klaar was ben ik naar chinatown gereden en ben als eerst naar de stoffenwinkel gegaan. ik wilde een nieuw lakentje voor annissa maken zodra ze haar grote bed krijgt en ik wilde stoffen servetten hebben dus maak ik die zelf! een paar hele leuke lapjes gevonden en ga er morgen mee aan de slag denk ik. nog een paar meter doorschijnend plastic gekocht voor over de tuintafel. twee bossen groene orchideeen & wat andere bladeren gehaald bij de bloemist daar in de buurt. en een felblauw chinees jurkje voor annissa. binnenkort is het hier chinees nieuwjaar en wil ik haar die jurk aan laten doen op de laatste dag van haar creche. mevrouwtje wilde 'm 's middags meteen aan hoor!

later op de dag kwam mijn vriendin judi met haar tweeling sebastian & gabriel bij ons spelen. heel erg gezellig en een rotzooi in huis :). 's avonds lekker gegeten in de tuin en annissa naar bed gebracht. we hebben vanavond maar een aflevering van onze verslaving 'the wire' gekeken omdat didi nog wat moest werken.

vanmiddag toen ik didi naar zijn werk bracht en we stilstonden bij een stoplicht voelde ik ineens de baby bewegen! sindsdien heb ik hem daarna ook nog een paar keer gevoeld. weer heel erg bijzonder om te ervaren. m'n buik groeit lekker door & ik ben elke avond trouw baby olie op de toeter aan het smeren tegen striae. ook mijn borsten zijn dit keer aan de beurt want die zijn echt in omvang toegenomen! pfffffffffff.....heb laatst al een paar nieuwe bh's gekocht.

No comments:

Related Posts with Thumbnails