Friday, January 30, 2009

rust zacht oom bram

gisterenavond lag ik om 21.30 uur al op bed omdat ik me niet lekker voelde. ik was heel erg verkouden en was de hele dag al aan het niezen. om 23.30 uur gaat de huistelefoon die bij ons op de slaapkamer stond. ik schrok wakker en ik nam op. het was m'n moeder. het eerste wat ze zei was: 'ik heb slecht nieuws, bram is overleden'. bram is een oom van ons die nog geen 60 jaar is geworden. hij was altijd gezond en had naar mijn weten nooit iets. in de nacht van woensdag op donderdag heeft mijn tante inge haar man in de badkamer gevonden! ik was helemaal in schok. dit is zo onverwacht dat je er gewoon niet bij kunt. ik heb begrepen dat bram een acute hartstilstand heeft gehad. wat een ongelooflijke schok voor de familie en het zal voorlopig niet te bevatten zijn dat hij er niet meer is. hij zal heel erg gemist worden want hij was de liefste man die je je maar kon voorstellen! rust zacht lieve oom bram en je zult altijd in onze harten zijn! xxx

No comments:

Related Posts with Thumbnails