Thursday, September 4, 2008

donderdag

mitzu is nog steeds niet terug. en we gaan er nu ook vanuit dat ze niet meer terug komt. ik heb er zeker wel een paar traantjes om moeten laten maar nu heb ik er min of meer vrede mee. yoshi is er nu ook wel aan gewend.

didi zit sinds dinsdag in singapore voor werk en komt morgen avond laat thuis. ik heb een klein catering opdrachtje voor zaterdagavond. ik moet wat lekkere hapjes maken voor een vriendin van me die vrienden vanuit australie over heeft. voor de rest geen plannen voor dit weekend. ik was vanochtend weer naar de sportschool geweest sinds een week dus ik heb alleen maar op de loopband gelopen (45 minuten). morgen ga ik weer en dan weer hardlopen. mijn vriendin amanda kwam ik tegen, zij was ook in geen week geweest maar ging WEL rennen. gisteren had ik me toch een vreetbui! ik heb alleen maar gesnoept: pancakes met siroop, twee latte's, wit brood met eier-salade, koekjes, cinnamon roll, groot bord spaghetti, nootjes, chocola. ik weet niet waar ik last van had. misschien omdat ik niet veel had bewogen of zo. maar ik had de HELE dag trek. vandaag maar weer even herstellen :)

als het vanmiddag droog blijft gaan annissa en ik samen met een vriendin en haar zoontje zwemmen. ze zijn lid van de bukit kiara club, waar ze dus een mooi zwembad hebben. maar als ik zo naar buiten kijk is de lucht donker dus maar hopen dat het overwaait!

No comments:

Related Posts with Thumbnails