Friday, September 5, 2008

useless brain

gisteren weer iets doms mee gemaakt zeg! ik sta voor annissa's creche te wachten en ik doe de auto op centrale vergrendeling aangezien mijn tas met alles er in ook in de auto ligt. dus denk ik slim te zijn om voor die paar minuten alles op slot te doen. alleen vergeet ik weer (voor de tweede keer) m'n sleutels mee te nemen. dit heb ik op dat moment niet door. ik wandel met annissa terug naar de auto, en zie dat m'n sleutels nog in het contact zitten! het zweet breekt me uit en loop meteen terug naar de creche. annissa's juf laat ons binnen en we gaan even op een bankje zitten. didi heeft de andere autosleutel maar hij zit in singapore! dus het eerste wat ik denk is om een raam in te slaan. maar na iets langer te hebben nagedacht besef ik dat ik nog een paar reserve sleutels thuis heb liggen. dus ik bel naar huis want nina is thuis. ik bel wel 6 keer achter elkaar maar er wordt niet opgenomen. 'zou nina weg zijn zonder dat ik het weet?' goed, een taxi gebeld, en na drie keer bellen is er een ondeweg. ik laat annissa achter de op creche, wat ze totaal niet erg vind! we komen thuis aan en ik druk op de bel. geen gehoor! na vier keer achter elkaar te bellen zie ik nina en ze doet open. blijkt dat ze in haar kamer aan het strijken was en de huis-telefoon niet had gehoord. ik snel in de lade kijken en gelukkig daar lagen de reserve-sleutels. ik weer in de taxi, terug naar de creche en ik krijg de auto weer open! phewwwww.....wat voelt dat fijn zeg!!! hup met annissa in de auto weer naar huis. home sweet home

No comments:

Related Posts with Thumbnails