Friday, September 19, 2008

proef konijntje

ik ben de laatste weer flink aan het bakken. vandaag had ik sinds een lange tijd bananen cake gemaakt. lekker met volkoren bloem, de helft minder aan suiker en wat cacao poeder. dit keer gebruikte ik een tulband vorm. voor de verandering :). annissa vind het altijd een verrassing wanneer er iets in de oven staat. zij is mijn klein proef konijntje. de cake werd goed gekeurd....maar ze wilde liever een 'ice cream'. vooruit, ze kreeg een mini cornetto. omdat het vrijdag is. ik moest wel de bovenste laag aflikken want dat luste ze niet. ze ging op haar kleine plastic stoeltje zitten en was ontzettend van haar mini ijsje aan het genieten. opeens zei ze: 'delicious!' ik kwam niet meer bij toen ik dat hoorde. ze is nog geen twee en een half jaar en ze komt nu al met dat soort woorden aanzetten. heeft ze vast van een ander kindje op de crèche.

1 comment:

Anonymous said...

HAHAHAHAHA I Love Annissa!! Wat een lekker ding is het toch ook. Ze weet hoe ze moet genieten van lekker eten... nou ja snoepen dan in dit geval! X

Related Posts with Thumbnails