Wednesday, September 17, 2008

snif snif

voor het eerst sinds we hier wonen voel ik me niet zo lekker. eergisteren begon ik iets in m'n keel te voelen. daarna ging het over naar m'n neus en nu voel ik me in z'n geheel niet goed. ik heb verhoging, loopneus, traanogen en veel niezen. de warmte buiten is wel goed voor je alleen word ik er alleen maar zieker door lijkt wel. dan heb ik echt een koortsachtig gevoel. didi heeft me aangestoken denk ik want hij kwam vorige week met een verkoudheid thuis. annissa heeft het een klein beetje. best lastig om haar niet aan te steken. zo kan ik haar alleen maar kusjes op het hoofd geven en eten we ons fruit met twee vorken i.p.v. een :(.

didi heeft vandaag een dagje vrij. aangezien zijn kantoor op de grens ligt van kuala lumpur en selangor. selangor is een moslim staat en vandaag is een moslim feestdag. volgens onze hulp nina (die moslim is) zei dat vandaag een feestdag is omdat dat men op de helft is van de ramadan. en ik hoorde dat mohamed op deze dag de koraan uit de hemel had ontvangen. ik heb nina ook vandaag vrij gegeven, wat ik niet hoefde te doen aangezien wij in kuala lumpur wonen en het hier geen feestdag is. annissa's crèche was gewoon open dus we hebben haar vanochtend weg gebracht. ze heeft zoveel plezier daar dat ze 's ochtends al vraagt of ze naar 'auntie uma' gaat, haar juf. vanmiddag gaan we lekker buiten de deur lunchen. en vanavond halen we eten uit de vriezer. de rest van de week geen plannen. eerst maar even beter voelen.

(p.s. mitzu is nog niet terug. gisteren 4 weken)

No comments:

Related Posts with Thumbnails