Wednesday, September 24, 2008

playdates in het kwadraat

dit is annissa's grote vriendin 'tea' (spreek uit 'thea'). ze zitten bij elkaar in de klas op de crèche. ze schelen maar een paar weken. tea is half maleisisch half frans en heeft een oudere zus. vanmiddag kwamen ze bij ons spelen. haar zus 'anais' kwam ook mee. de meiden hadden dolle pret en het was erg gezellig. de vorige keer waren we bij hun thuis geweest en hadden ze heerlijk in het zwembad gezwommen. op het moment dat ze aan kwamen rijden regende het keihard. ik had voor de zoveelste keer lekkage in de tv-kamer. het kwam met straaltjes uit het plafond :).

ik was zo aan het kletsen met vivien (tea's moeder) en ze vertelde dat tea op ballet zat. annissa houdt ontzettend veel van dansen en zingen dat didi en ik er al over aan het nadenken waren om haar op een balletschool te doen. morgenmiddag gaan we gezellig mee en dan gaan we kijken of annissa het leuk vind. ik ben zo benieuwd! na de balletles gaan we met z'n allen bij vriendjes van tea en annissa spelen. zij zijn ook een tweeling. hun moeder had ons uitgenodigd. wel erg gezellig want op deze manier maken we steeds meer vrienden :). op hun crèche lopen er zeker drie tweelingen rond.

gisteren kwam mijn vriendin judi met haar tweeling sebastian en gabriel bij ons spelen. wat een verschil zeg, een meisje of twee jongens! ze renden van hot naar her. de een was boven aan het spelen, de andere in de tuin. en voor je het door had waren ze op een andere plek. maar judi was er zo aan gewend, die draaide haar hand er niet voor om! ze heeft een vriendin hier KL die twee tweelingen heeft! een jongen en een meisje van 7 jaar meen ik en twee meisjes van 3 jaar. judi zei dat de moeder van deze kids de meest relaxte moeder is die ze ooit heeft ontmoet. ze biedt zelfs aan wanneer je haar hulp nodig hebt. alsof je je handen niet vol hebt aan zoveel kinderen denk ik dan!

No comments:

Related Posts with Thumbnails