Saturday, September 13, 2008

zaterdag

bij ons is de zaterdag zowat afgelopen. het is nu 23.00 uur en didi is al naast me op de bank in slaap gevallen. we worden oud! hahahahahah. we hadden vanochtend een kinderfeestje dat begon om 10.30 uur in een aquarium (http://www.klaquaria.com.my/). er waren ongeveer 20 kids uitgenodigd dus een drukke boel! we werden eerst in een zaaltje gebracht waar we het kado voor annissa's vriendjes konden brengen en annissa achter ballonnen aan kon rennen. ze was de enige die de hele tijd aan het gillen was van blijdschap. de jongetjes die jarig waren zijn een tweeling genaamd sebastien & gabriel. ze zijn geadopteerd door judi en michael en komen oorspronkelijk uit taiwan. de jarigen hadden ook een hoop tweeling vriendjes uitgenodigd. zeker wel 5! wel grappig om te zien. we kregen een rondleiding door het aquarium en aan het begin van deze tour konden we in een bak wat onschuldige visjes en zeesterren aanraken. annissa vond het allemaal zwaar interessant en wilde constant meer. ze was nog maar net bij een aquarium aan het kijken of we moesten al weer doorlopen naar de volgende. we kregen ook te zien dat er twee duikers een heel groot aquarium in gingen om de mega vissen te voeren. daarna weer terug naar het zaaltje waar alle kindjes te eten en drinken kregen en als afsluiter een stukje taart. er kwam nog een hele grote haaien-pop binnen om alle kindjes een handje te geven maar daar voelde annissa helemaal niets voor. grappig om te zien hoe ieder kind er verschillend op reageerde. toen de verjaardag was afgelopen zijn we meteen naar huis gegaan alleen waren we verkeerd gereden waardoor we er veel langer over hebben gedaan!

eenmaal thuis heeft didi annissa meteen op bed gelegd en ik moest beginnen met het voorbereiden voor mijn catering klusje. een vriendin van me had gevraagd of ik wat salades en zo kon maken voor bij haar bbq. haar moeder is sinds gisteren vanuit sydney over gekomen en ze wilden lekker thuis eten. ik had weer een lekkere tonijn-avocado dip gemaakt, lekker brood gehaald bij de zwitserse bakker, een salade nicoise en een spinazie salade met pijnboompitten, gegrilde pomodori tomaten en asperges. toen ik klaar was met alles voorbereiden heb ik alles naar m'n vriendin haar huis gebracht. daarna indiaas gehaald en toen naar huis. didi had voor annissa nasi goreng gemaakt, waar ze maar een paar happen van heeft gegeten. na het eten hebben we lekker tv gekeken en met annissa gespeeld.

nu lekker naar bed want morgen word ik door een vriendin opgehaald om naar een markt te gaan. ze haalt me om 08.00 uur al op dus ik moet echt gaan slapen! trouwens, mitzu is nog steeds niet terug. aanstaande dinsdag alweer vier weken :(

No comments:

Related Posts with Thumbnails