Sunday, September 7, 2008

prinsesje

annissa is echt daddy's princess. dat wist ik al maar vandaag wist ik het zeker! we gingen met wat vrienden lunchen. de plek waar we gingen lunchen is heel erg ingesteld op kinderen. ze kunnen allerlei spelletjes doen, verfen, dvd's kijken. annissa wilde perse verfen! en waar ik al bang voor was, ze had een grote blauwe verfvlek in haar jurk :-(. dus ze vroeg aan mij: 'mama schoonmaken?' dus ik met luierdoekjes de vlek proberen weg te halen. maar in plaats van dat het weg ging, werd de vlek alleen maar erger. didi zei: 'annissa, zullen we een nieuwe jurk kopen?' en ja hoor daar gingen ze met z'n tweeën op naar een kinderwinkel. ze liepen een winkel in en de eerste beste jurk die ze zag wilde ze hebben. didi kleedde haar om en ze rekenden af. daar kwamen ze aan, in een nieuwe jurk. ze heeft wel een goede smaak!

No comments:

Related Posts with Thumbnails