Saturday, August 23, 2008

donkerroze wolk

aller eerst, mitzu is NOG STEEDS niet terug :(. hoe langer het duurt hoe meer ik er aan ga geloven dat ze nooit meer terug komt. alhoewel er verhalen bestaan van katten die na twee, drie of vier weken weer thuis komen! gisteren avond moest ik er voor het eerst heel erg hard om janken. ik maak me gewoon ongerust om haar en vind het verschrikkelijk dat ik niet weet hoe het met haar gaat. onbewust denk ik aan allerlei enge scenario's. to be continued...

annissa's vakantie zit er weer op. ze heeft elke dag wel leuke dingen gedaan. dinsdags waren we bij een vriendin op bezoek waar annissa zo hard tegen een hek is aangereden. woensdag zijn we de hele dag heerlijk thuis gebleven. donderdag middag kwam mijn vriendin sara met haar kinderen georgia en jack bij ons spelen. ik had koekjes gebakken. de kids hebben heel fijn samen gespeeld. gisteren middag gingen we bij kiara spelen. ze hadden zich verkleed als prinsesjes. annissa wilde haar geleende kostuum niet meer uit doen dus mochten we het lenen. daar zat annissa met haar zuurstok roze jurk in de auto :). ze was er gelukkig wel heel voorzichtig mee en ze had ook geen problemen toen we de jurk moesten vervangen voor een pyjama. we moeten er zelf ook aan gaan geloven om zo'n jurk voor haar te kopen. een ander vriendinnetje van annissa is in september jarig en geeft dan een verjaardagspartijtje met een prinsessen/feeën thema dus dan heeft ze toch al een jurkje nodig. we hebben een echte meid in huis!

didi en annissa zijn nu buiten gaan wandelen en ze gaan kijken of ze mitzu kunnen vinden. wie weet komen ze haar wel tegen. als ze na het weekend nog niet terug is ga ik een flyer maken en bij ons in de buurt in de brievenbussen gooien. ik was gisteren ochtend al naar de dierenarts geweest om te vragen of ze daar wat hadden gehoord maar tevergeefs. als ik die flyers heb verspreid heb ik tenminste het gevoel dat ik er alles aan heb gedaan.

vandaag blijven we thuis en morgen gaan we brunchen met vrienden. weer een weekend met weinig plannen, heerlijk vooruitzicht! ik had vanochtend aarbeien pannenkoeken gebakken. lekker wat syrup er overheen. ik ben er nu nog vol van! volgens mij zijn ze weer wat met de waterleidingen aan het doen want we hebben geen water in onze keuken. dit gebeurt geheel onaangekondigd dus je komt er achter doordat er ineens geen water meer uit de kraan komt. gelukkig zijn er in andere delen van het huis nog wel water te vinden dus kan ik daar m'n handen wasssen en eventueel afwassen. maar handig is anders! dan pas merk je hoe vaak je die kraan open draait!

2 comments:

Anonymous said...

wat ontzettend verdrietig dat mitzu nog steeds niet terug is! Ik hoop met jullie mee dat ze haar thuis snel weer vindt.

En ooooh god annissa is gewoon net als elk ander meisje een roze prinses haha. roze jurk, glitter, make-up, nagellak ga er mar aan. maak jullie geen zorgen hoor. ze wordt vanzelf weer stoer............. hoop ik.

Anonymous said...

Nog niks??
:-(

x
Marcia B.

Related Posts with Thumbnails