Saturday, September 20, 2008

feest

om 10.30 uur begon het kinderfeestje waar annissa voor was uitgenodigd. het werd gehouden in een leuk tentje genaamd 'bijou'. de dochter van mijn vriendin bri werd vandaag drie jaar en dat vierde samen met een ander vriendinnetje die inmiddels naar ho chi minh (vietnam) is verhuisd. dat vriendinnetje was dit weekend hier met haar ouders en zusje. we waren wat aan de late kant omdat het nogal druk was in de stad. didi was thuis gebleven omdat ik hem weer had aangestoken. eerst hij ziek, toen ik en nu hij weer! zo houden we het lekker in de familie nietwaar? :) eenmaal aangekomen was de zaak al helemaal gevuld met gasten. de meeste mensen kende ik wel. annissa was best wel verlegen in het begin omdat het best wel veel indrukken waren. maar ze ontdooide al snel. even later zat ze zelf een mierzoete cupcake te eten samen met haar nederlandse vriendje lode. annissa is sinds kort dol op verjaardagen omdat ze weet wat voor een feest het is. men had de tent leuk aangekleed met ballonnen, de tafeltjes waren leuk kindvriendelijk gedekt en overal stond wel wat lekkers.

de kids konden hun nageltjes laten lakken of een plak-tattoo op hun arm of ergens anders laten zetten. er was zelfs iemand die gezichtjes/handjes beschilderden. annissa deed uiteindelijk overal aan mee. ze had een bloemetje op haar wang, groene nagellak en een plak tattoo op haar bovenarm dat zei 'love'. toen het partijtje was afgelopen kregen alle kindjes een tasje met inhoud mee. annissa meteen kijken en ze vond al gauw een ketting, horloge en een ringetje. dat ook maar meteen om. mijn kind was in een klap punk!

1 comment:

Anonymous said...

Pfff wordt nu al duizelig van al die feestjes, thema's en vriendjes die annissa heeft. En dan ben ik er nog niet eens bij haha! Popi jopie hoor :-D

Related Posts with Thumbnails