Monday, May 5, 2008

shoppen

van het weekend had ik al met mijn kiwi-vriendinnetje (nieuw-zeelanders noemen ze kiwi :)) zitten sms'en of ze zin had om vandaag af te spreken. nadat we onze kindjes op de creche hadden gedropt zouden wat gaan doen. haar zoon zit op dezelfde creche als annissa. mijn plan was om ergens een koffie te drinken of zo. maar zij moest nog wat dingen halen in mid valley mega mall (ik struikel aaaaaaltijd over deze onbenullige naam hahahah). iets voor tienen kwamen we daar aan en hebben we eerst wat gedronken. daarna meteen de topshop in hahahaha.

(voor degene die topshop niet kennen, deze winkel is volgens mij nog steeds niet in nederland gevestigd (unbelieveble!). het komt uit engeland en is een erg leuke winkel. een goeie concurrent voor de h&m. alleen is de topshop wel wat duurder volgens mij.)

wij als een gek door al die rekken heen en uiteindelijk gingen we met een lading de kleedkamers in. ik moest echt nodig nieuwe kleren hebben. alleen de afgelopen twee jaar had ik een soort antipatie voor winkelen opgebouwd. dat krijg je wanneer je in singapore woont en het enige wat je daar kan doen is shoppen. dus bij mij had het een omgekeerde werking, ik kocht echt nauwelijks wat. ook omdat ik bijna nooit wat leuks tegenkwam. nou daar had ik vanochtend ECHT geen moeite mee (zie foto). voorlopig kan ik weer even vooruit!

vanmiddag gaan we op kraamvisite bij een andere vriendin. zij hebben al twee kindjes. een zoontje van vier en een dochter van twee en een half. nu hebben zij een meisje geadopteerd hier uit maleisie. het meisje is nog geen week oud! gisteren al een kadootje gekocht en straks het kleine wonder bekijken. heb er zin in!

No comments:

Related Posts with Thumbnails