Sunday, May 18, 2008

just an ordinary saturday

07.30 uur: ik word wakker omdat annissa mij roept, ik haal haar uit bed en neem haar naar onze kamer waar ik de dvd-speler aan zet, ze gaat een dvd van paulus de boskabouter kijken maar na 10 minuten wilt ze alweer wat anders zien, dus pocoyo houdt het 5 minuten uit die afgelost wordt door nijntje....didi begint ook wakker te worden, ik ga me douchen want ik ga lekker trainen! didi neemt annissa mee naar beneden en ze gaan de tafel dekken, we ontbijten samen (ik alleen wat drinken en een heerlijk muffin die mijn vriendin megan had gemaakt), didi en annissa gaan lekker tv zitten kijken en ik ga stiekem weg. annissa krijzen zodra ze merkt dat ik weg ga.

11.00 uur: eenmaal in de auto rij ik naar de sportschool, die nog geen 5 minuten van ons huis vandaan is, ik had me al omgekleed dus hoef alleen maar mijn spullen in de locker te stoppen. als eerst ga ik 15 minuten hardlopen op de band, daarna 15 minuten op de crosstrainer, toen alleen maar gewichten (arm en been). anderhalf uur verder ga ik naar boven om me te douchen en aan te kleden. ik rij naar bangsar village, een winkelcentrum 10 minuten van ons vandaan, gelukkig een plekje in de parkeergarage gevonden, geld pinnen, naar de schoenmaker om een extra gaatje in didi's riem te laten maken (aangezien didi zoveel is afgevallen, zakken bijna al zijn broeken van z'n kont :)), naar de juwelier om een nieuwe batterij in een horloge te laten zetten, naar de boekhandel om een kadootje te kopen voor een kinder-verjaardag morgen, een opwaarder-kaart kopen voor mijn prepaid, lunch gehaald bij devi's corner (indiaas), terug naar de supermarkt om wat boodschappen te halen, terug naar huis.

14.45 uur: eenmaal thuis, annissa lag lekker te slapen, didi en ik lekker indiaas geluncht, even uitbuiken op de bank, annissa wakker gemaakt want om 16.00 uur zou nina weer komen. nina is het meisje die we een paar weken geleden hebben ontmoet. zij zou misschien bij ons in huis komen wonen als hulp (zie vorige blogs). dit keer zou ze alleen met annissa spelen om te kijken of het klikt tussen haar en annissa. en of het klikte! annissa was helemaal weg van haar en wilde alleen maar met haar spelen. ze moest huilen toen nina weer weg ging. een goed teken! nu gaan we alles in gang zetten zodat nina hier snel kan komen.

17.30 uur: even lekker ijs eten buiten voor ons huis, didi gaat annissa in bad doen, ik maak een simpele pasta voor haar zodat ze die kan eten wanneer ze uit bad komt, maar uiteindelijk wilt mevrouw daar maar weinig van eten helaas dus brengen we haar meteen naar bed. daarna hebben wij nog een hele poos op de bank gehangen en zitten zappen. rond een uurtje of 20.00 ben ik pas begonnen met koken (salade van tomaat, mozzarella, basilicum en italiaanse worstjes) <--wat je koken noemt hahahahaha...in elkaar flansen bedoel ik. na het eten weer lekker op onze nieuwe/2e hands plofbank, didi een voetbalwedstrijd kijken en ik lekker achter de laptop.

23.00 uur: gaat bij mij het licht uit, val al de hele tijd op de bank in slaap dat ik mezelf niet langer ga kwellen en naar boven ga. een half uur later lig ik er in en didi zie ik om 00.30 weer. hij heeft het wat langer uitgehouden.

No comments:

Related Posts with Thumbnails