Thursday, July 31, 2008

i've got the job!

nadat ik judi mijn prijs had gemaild hoorde ik ineens niets meer van haar. ik ging meteen rare dingen denken: 'ze vind me te duur en ze gaat het nu zelf doen....' ik wilde weten waar ik aan toe was dus stuurde ik haar een sms. nog geen 10 seconden later belde ze me terug en verontschuldigde zich dat ze niet eerder wat van haar had laten horen. maar wat ik wilde horen kreeg ik ook te horen! ik mocht de opdracht gaan doen!!! yeaaaaaaaaaahhhhh....1-0 voor mij :-). m'n aller eerste opdracht, is wel heel speciaal al zeg ik het zelf. en ook wel heel snel voor elkaar gekregen! nu zal ik jullie vertellen wat ik ga maken:

* marokkaanse kip met kikkererwten
* couscoussalade met gegrilde groenten
* sinaasappelsalade met dadels en walnoten
* salade van gegrilde aubergine en paprika
* humus
* olijven-tapenade
* gekruide ricotta-dip
* zelf gebakken brood

het is voor een groepje van ongeveer 12 personen dus lekker klein. ik neem allerlei leuke arabische schalen en spulletjes mee om de tafel mooi te kunnen aankleden. dus ik ga echt m'n best doen om deze opdracht perfect uit te laten zien + dat het perfect smaakt! wie weet haal ik er wel weer een nieuwe opdracht uit!

vanmiddag was ik in een speelzaal en ontmoette twee hele leuke vrouwen. een vrouw kwam uit engeland, een yogalerares en een indiase, zij kwam hier vandaan maar had in perth, en duitsland gewoond. zij is een zangeres van beroep. aan beide heb ik m'n visitekaartje gegeven en de indiase vrouw had er meteen interesse in. ze vroeg of ik ook voor 40 man kon koken.
alles kan!!!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Hmmmm krijg er ontzettend trek van. Ben zoooooo blij voor je en zo ontzettend trots! Poei loves mama loves mango!! Zet 'm op vriendin... en vooral genieten van het avontuur! X

Related Posts with Thumbnails