Saturday, July 5, 2008

irene en haar blog

Niet zo lang geleden ben ik aan irene voorgesteld. ze is ook nederlands en woont hier meer dan een jaar samen met haar man en zoontje van twee. het klikte meteen en vanaf onze eerste ontmoeting zijn we bevriend geraakt. ik spreek irene zowat elke dag. het is erg fijn om een nederlandse vriend(in) te hebben waar je heerlijk je eigen taal mee kunt praten. daar zijn we het beide over eens.

Zij schrijft sinds een paar jaar een inmiddels heel bekend en fantastische blog: www.bloesem.blogs.com waar zij alleen maar over dingen schrijft die haar inspireren en die zij mooi vind. dat kan van alles zijn. van meubels tot briefpapier tot keramiek. ik vind haar smaak heel erg goed en kan me er helemaal in vinden. door haar ben ik mijn blog gaan schrijven. zij heeft mij geinspireerd! ik zou zeggen neem eens een kijkje en je begrijpt wat ik bedoel.

Toen we terug kwamen uit cambodja had ze me gevraagd of ik er een stukje over zou willen schrijven op haar blog. dat vond ik natuurlijk hartstikke leuk en heb meteen ja gezegd. als kleinigheidje had ik een klein kadootje voor haar en een andere vriendin meegenomen. een ketting waarvan de kralen van papier waren gemaakt. ze hier erg blij mee en heeft er meteen een stukje over geschreven op haar blog! dit is wat ze schreef:

"Cambodia and Rosalie
A couple of weeks ago I met a new friend here in Kuala Lumpur, her name is Rosalie and I'm very pleased we were introduced to one another...she is a very inspiring women with an absolutely wonderful taste...last weekend she and her husband and little girl Annissa went to Cambodia, to visit the famous temples of Angkor Wat...and she said it was amazing, of course I asked her whether she could make a special report for all of us for the Bloesem World Tour and Yes she will, so hopefully very soon I can show you many images of this special country....but Rosalie brought me a little gift, this gorgeous necklace made out of re-cycled paper...it's really incredible to see how people are able to create something beautiful with such plain materials...just a nicely folded old newspaper, creates a prefect little bag for the necklace...
I hope seeing this will inspire you as much as it does me!"

Dus binnen een aantal weken komt mijn stukje op haar blog te staan. Ik ga m'n best doen irene!

No comments:

Related Posts with Thumbnails