Saturday, July 5, 2008

mangala en charida

over tien minuten landt mijn vriendin 'Mangala' samen met haar dochter van tien 'Charida' op Kuala Lumpur International Airport oftewel KLIA. dit is voor hun de aller eerste keer dat ze in azie zijn. ik vind het zo geweldig dat ze komen! ze blijven t/m de 16e waarvan ze nog 3 dagen naar langkawi zullen gaan. mangala ken ik al vanaf m'n 16e dus onze vriendschap bestaat al een tijdje. we hebben bij elkaar in de buurt gewoond en op dezelfde middelbare school gezeten. ze komt uit nijmegen maar is toen met haar moeder naar arnhem gekomen. mangala was eerst bevriend geraakt met m'n zusje 'Marjolein'. we hebben altijd heel veel lol met elkaar en mangala is gewoonweg zo gek als een deur. ik vind het heel erg speciaal dat we nu zoveel tijd met elkaar kunnen doorbrengen. want sinds we in het buitenland wonen heb ik haar maar 2 x gezien. en toen ik nog in amsterdam woonde zagen we elkaar ook niet heel erg vaak. charida heb ik niet meer gezien sinds ons vertrek naar singapore. dat is nu twee-en-een-half jaar geleden!

als het goed is staat er een taxi op hun te wachten die hun naar ons huis brengt. ze zullen we erg moe zijn dus denk ik dat ze wel even zullen gaan slapen. vanavond willen we met ze uit eten als ze zich goed voelen. voor de rest komt het denk ik helemaal goed! ik zal jullie wel op de hoogte houden wat we allemaal uigespookt hebben :-)

No comments:

Related Posts with Thumbnails