Saturday, October 31, 2009

2009

happy 1st birthday noah!

morgen is het 1 november en is het einde van het jaar bijna in zicht.
wat hebben in hemelsnaam allemaal gedaan dit jaar?
ik kan lekker alles hier op teruglezen en zal zo veel dingen vergeten zijn.
tot nu toe is 2009 een heel goed jaar voor ons.
het hoogtepunt de geboorte van lennox.
hopelijk zal het volgend jaar ook een goed jaar zijn.
ik kijk er in elk geval naar uit!

*
nu even een update:
vandaag hadden we vrienden bij ons thuis uitgenodigd voor een lunch.
ik had een salade gemaakt en andere lekkere dingen.
's avonds de restjes van vanmiddag opgegeten.
morgen geen plannen alleen moet didi 's middags werken.
aankomende week weer allerlei afspraken, dinsdagochtend de laatste fotografie-cursus.
hierna wil ik naar een vervolg cursus gaan kijken.
ik moet zeggen dat ik stukje bij beetje behendiger wordt met onze camera.

*
lennox is bijna vijf maanden oud en het gaat allemaal goed.
een heel stabiel mannetje moet ik zeggen.
nog geen teken van verandering in het omrollen en zo.
hij vind het allemaal wel best.
gisteren heb ik hem rijstepap proberen te geven maar hij was er niet echt van onder de indruk. annissa en ik moesten erg lachen om de gezichten die hij erbij trok.
hij wilt nog steeds niks van de fles weten...
dus heb ik me er maar bij neergelegd.
zodra hij zelfstandig kan zitten en meer vast voedsel zal gaan krijgen wil ik hem aan de beker gaan laten wennen. hij slaat de fles gewoon over.



No comments:

Related Posts with Thumbnails