Thursday, November 5, 2009

juggling

eergisteren heeft didi een spier verrekt in zijn onderrug. hij kwam thuis en liep helemaal mank. gisteren zijn we naar de dokter geweest en die deed een paar oefeningen om te kijken wat het kon zijn. gelukkig is er geen wervel verschoven volgens haar. nu moet hij t/m maandag platliggen. maandagochtend gaan we weer terug en dan horen wat het volgende plan is. nu wonen we met z'n vieren in onze slaapkamer aangezien didi daar ligt. zo ziet het er zo'n beetje uit:

het is even goochelen om iedereen tevreden te houden :). vanochtend werd lennox om 05.00 uur wakker, hem bij ons in bed genomen, gevoed maar ondertussen in slaap gevallen want wat is dat voor een tijd??? om 07.00 uur kwam annissa in onze kamer. tandenpoetsen en samen onder de douche. aankleden e.d., naar beneden ontbijt voor haar maken, ondertussen had ik lennox op bed gelegd voor zijn ochtendslaapje. nu didi thuis is kan ik hem weer terug in bed leggen en annissa alleen naar school brengen. anders hou ik hem wakker omdat we dan samen op pad moeten. annissa weggebracht, weer thuis, ontbijt gemaakt voor didi en mezelf, en om 10.00 uur zou ik een baby playdate hebben bij een nieuwe vriendin. jawel! lennox heeft nu al een druk sociaal leven hahahaha. ik kwam als laatst binnen. lennox was de oudste, de rest van de baby's waren: 4 maanden, 2,5 maand, 2 maanden en twee weken oud. er was een vrouw die begin december is uitgerekend. wel leuk om weer allerlei nieuwe mensen te ontmoeten. het groepje bestond uit vrouwen uit: korea, frankrijk, engeland, china, nederlands/frans en mezelf. leuk gemeleerd. volgende week organiseert een andere vrouw het.

lennox vond het allemaal wel best. hij was zoals gewoonlijk heel rustig. ik had hem op een gegeven moment in zo'n stoeltje gezet. ik heb er een foto van gemaakt: vanuit daar ben ik annissa gaan ophalen van school en sinds 13.00 uur zijn we thuis. ondertussen heb ik met annissa samen geluncht en memory gespeeld. didi had een conference call dus die lieten we even met rust. lennox slaapt eindelijk weer en ik zit nu even lekker achter m'n computer. annissa is een computerspelletje aan het spelen op de andere computer en didi is in slaap gevallen.

we gaan straks lekker bruine bonen eten met rookworst. simpel! de kids gaan op tijd naar bed en didi en ik zullen denk ik een nieuwe aflevering van mad men gaan kijken :). morgen ga ik gezellig handenarbeid verrichten bij mijn vriendin irene thuis. we gaan embroideries proberen te maken. heb ik nog nooit gedaan en het lijkt me zo leuk! ik hoop dat het een wekelijks/twee wekelijks terugkomend iets gaat worden. roulerend bij verschillende mensen thuis. gewoon lekker een paar uurtjes met je handen bezig zijn. en zo maak je de dingen die je altijd wilde maken. anders maak je er gewoon geen tijd voor. ik heb er super veel zin in! morgenmiddag niks afgesproken dus we blijven lekker bij didi thuis. van het weekend ook rustig aan doen.

No comments:

Related Posts with Thumbnails