Tuesday, October 13, 2009

wat hebben we ook alweer gedaan?

zoef zoef en de week is weer voorbij :( soms kan ik me haast niet meer herinneren wat ik de afgelopen week allemaal heb gedaan! laat ik eens terug denken: gisteren was het maandag 12 oktober, overdag thuis gebleven, annissa heeft thuis gespeeld, (ik had nieuwe flessen water (a 19 liter) besteld en die zouden bezorgd worden, in plaats dat men mij even belt wanneer ze voor de deur staan, neeeeeee ze trekken het hek gewoon open en laten zichzelf gewoon binnen! nu doet m'n hek het niet echt meer, hij gaat wel open en dicht maar je kunt 'm nu dus gewoon makkelijk opentrekken. maar waar het mij om gaat is dat zij niet zomaar binnen mogen komen. om een lang verhaal kort te maken, als het goed is word ik vandaag gebeld door hun baas en kan ik een klacht indienen. over een uur gaat hun kantoor dicht dus mij benieuwen of ze het onthouden hebben en mij klacht wel serieus nemen.), 's avonds thuis gegeten.

zondag 11 oktober: didi moest werken sinds 08.30 - 16.00 uur, de klusjesman kwam en heeft een hele hoop dingen in het huis gedaan (o.a. zes eetkamerstoelen geverfd). hij ging weg toen didi thuiswam. we zijn lekker uit eten geweest

zaterdag 10 oktober: annissa had een kinderfeestje, daarna wezen zwemmen, op tijd naar huis, annissa eten gegeven, beide kids op bed gelegd, onze parttime hulp zeny kwam om 19.30 uur want zij zou gaan oppassen. didi en ik zijn naar the gardens mall geweest en gingen naar de bioscoop. even kijken wat er draaide. we hebben 'surrogates' gezien met in de hoofdrol bruce willis. niet omdat we dit zo graag wilde zien maar omdat we 'gold class cinema' eens wilde proberen. voor rm120 (dat is 24 euro omgerekend) zit in een kleine zaal met heeeeele grote stoelen waarin je helemaal in kunt liggen, een tafeltje om je drinken op te zetten, een kussen en een deken omdat het zo koud is in de zaal EN je kunt eten bestellen tijdens de film!!! super de luxe en leuk om mee te maken. wanneer er een film komt die we heel graag willen zien gaan we het weer doen.

vrijdag 9 oktober: didi en ik voor controle naar de tandarts, en we hebben beide niks!!! didi was al een paar jaar niet geweest en volgens de tandarts zag zijn gebit er goed uit. daarna ergens ontbeten. lennox was al die tijd gezellig mee. toen didi weggebracht, wij annissa opgehaald en lekker thuis gerommeld. 's avonds uit eten geweest.

No comments:

Related Posts with Thumbnails