Tuesday, October 13, 2009

our day today looked like this...

06.30: lennox wakker, ik haal hem uit bed en neem hem mee naar onze kamer en leg hem tussen ons is om hem te kunnen voeden, binnen vijf minuten is hij klaar, ik val nog een beetje in slaap
06.50: annissa wakker, ze krijgt haar deur niet open dus stap ik weer uit bed om haar te helpen, we lopen samen weer terug naar onze slaapkamer en we spelen wat met lennox
07.15: we gaan allemaal douchen, ik leg lennox terug in zijn bedje (niet ingebakerd) maar hij valt alsnog in slaap
08.00: annissa en ik gaan naar beneden om het ontbijt klaar te zetten, didi gaat even naar het toilet en lennox slaapt nog steeds, onze parttime hulp zeny was er al aangezien zij een sleutel heeft, we gaan lekker muesli met yoghurt eten, een glas ananassap en een vitamine pil
08.40: klaar om te vertrekken, annissa inspuiten met anti-muggenspray, tas mee, lennox uit zijn bed halen, beide kindjes in de autostoelen vastmaken, ipod aan en we gaan
08.45: aankomst 'my little home' annissa's creche, didi haalt annissa uit de auto en brengt haar naar het hek. daar wordt ze door de juf opgevangen, haar temperatuur wordt opgenomen (i.v.m. de mexicaanse griep) en wanneer ze geen verhoging heeft mag ze naar binnen. ze geeft didi een kus en ze gebaren naar elkaar 'i love you'
09.00: aankomst didi's kantoor, nu zijn lennox en ik alleen over
09.10: thuis, lennox voeden, verschonen, ingebakerd in bed gelegd, ik word opgehaald door mijn vriendin vivien om samen naar een fotografie-cursus te gaan die door onze vriendin sarah geeft. zij heeft destijds mijn o.a. zwangerschaps-foto's gemaakt.
09.30: aankomst sarah's, introductie en uitleg basis technieken
11.15: vivien brengt me naar huis
11.30: thuis, onze parttime hulp zeny zegt dat lennox niet wakker is geworden :) dus maak ik hem op 12.15 wakker, voed hem
12.30: we halen annissa op van de creche,we komen thuis, kijken of er post is, ik haal lennox uit zijn maxicosi en merk dat zijn luier met dunne poep is gevuld!!! en het is eruit gelopen!!! m'n hand zit onder, zijn maxicosi aan een kant, zijn romper...grote schoonmaak!!!
13.30: annissa speelt met lennox terwijl ik lunch maak en een wasje draai
15.50: lennox ligt al een poosje te slapen, annissa heeft op de computer mogen spelen op de website van nijntje. we zitten nu in onze slaapkamer en gaan zo naar beneden zodat ik kan gaan beginnen met koken. ondertussen is de tuinman bezig om het gras te maaien en de planten te snoeien
16.40: annissa is op ons bed in slaap gevallen, heb haar een luier aan gedaan voor de zekerheid, ik ben m'n blog aan het bijwerken van al de dingen die we de laatste dagen hebben gedaan, lennox slaapt nog, de tuinman is net weg, ik bel met onze water-leverancier aangezien de baas mij zou bellen omdat ik een klacht wilde indienen (zie voorgaand blog), de baas had het zo druk dat ze me niet vandaag kon bellen blablablablaaa...waarop ik zeg dat dit niet de manier is om met hun klanten om te gaan, zij met een oplossing moeten komen en ze zsm moet terugbellen, volgens de receptioniste morgenochtend...to be continued!

ik ga nu naar beneden om te koken, om 18.15 uur zullen we didi van het kantoor ophalen, gaan we gezellig eten en dan brengen we de kids naar bed. ik denk dat we vanavond een filmpje gaan kijken :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails