Saturday, October 25, 2008

weer een week voorbij!

wat vliegt de tijd toch om! de laatste keer dat ik iets had geschreven was afgelopen maandag! we hebben weer leuke dingen gedaan deze week. dinsdagochtend ging ik bij mijn vriendin vivien langs. een andere vriendin dana was er ook. en wij gaan met z'n drietjes de kinderkamer van vivien's twee dochters opknappen. een leuk project om naar uit te kijken. zeker omdat ik dol ben op alles wat met interieur te maken heeft. vivien had al wat ideeen en daar zijn we doorheen gegaan. nu zijn we er uit wat we gaan doen en we beginnen aankomende week met schilderen! woensdag ging didi op en neer naar singapore voor werk. ik had 's middags bij m'n vriendin tanya afgesproken. zij heeft twee dochters (4,5 en 5 maanden). annissa kan heel goed met haar oudste dochter (kiara) opschieten. het was heel leuk om haar weer te zien want het was zo'n tijd geleden! donderdag ben ik weer naar de sportschool geweest en heb een uur op de band gelopen. toch weer 5 kilometer! ik doe het lekker rustig aan en doe alleen de dingen waar ik me goed bij voel. ik had al een tijdje geen zin om te gaan hardlopen. misschien omdat ik me toen al anders dan anders voelde. voor de rest lekker thuis gebleven.

vrijdag had annissa haar aller eerste sportdag!!! het was zo leuk om naar te kijken. de ouders zaten op de tribune en mochten het aanschouwen. annissa's klasje hoefde maar twee dingen te doen en ze waren al klaar. ik had in eerste instantie het idee dat het een hele ochtend was met activiteiten. maar elke klas moet natuurlijk aan de beurt komen.

de jongste kindjes waren als eerst aan de beurt. daar behoort annissa bij. als eerst moest ze een groot speelgoed autootje aan een draad trekken, daarmee om een pilon rennen en dan weer terug. toen annissa aan de beurt was stonden de tranen me in de ogen. daarna werden er een aantal kleine knuffelbeertjes op een rij gelegd (voor elk kindje een). de kindjes moesten daar naartoe rennen, een beertje oppakken en dan weer een klein stukje doorrennen. heel simpel maar zooooo trots was ik op haar. ik heb een paar leuke filmpjes gemaakt die we later op youtube zullen zetten. ze kregen na afloop allemaal een medaille en daar was annissa zo trots op! ze wist waar ik zat dus elke keer zwaaide ze naar me en liet ze haar prijs zien.

vandaag had vivien ons uitgenodigd om bij haar te komen lunchen. ik had nog snel een pruimencake gebakken en die was net klaar toen we weggingen. nog warm in de cakevorm nam ik het mee. drie andere vriendinnen waren er ook met hun gezin. heel gezellig! de kindjes waren al aan het lunchen toen we binnenkwamen en vivien's dochter tea had de hele tijd een stoeltje vrijgehouden voor annissa. niemand mocht daar zitten hoorde ik. annissa moest heel erg wennen en het duurde best wel een tijdjes voordat ze ontdooit was. ze had ook geen middagslaapje gedaan dus minder te genieten. vivien had allemaal heerlijke dingen gemaakt en we hebben ons buikje vol gegeten. daarna gingen we met z'n allen zwemmen in hun prachtige zwembad. didi heeft vooral met irene's zoontje lode gespeeld. die gooide telkens de bal in het water en dan ging didi de bal weer terug gooien naar lode. hij lag helemaal dubbel. annissa was nog steeds niet echt de gezelligste en wilde alleen maar met mij zijn. rond 16.00 uur zijn we naar huis gegaan. we hebben lekker buiten in onze tuin een lekkere thaise salade met kip gegeten. annissa lag om 20.00 uur op bed en toen hebben wij 'the mummy' gekeken. een lekkere leeghoofdige film waar je niet bij na hoeft te denken :).

morgen gaan we misschien bij irene,rik en lode op bezoek. irene heeft een paar hele leuke filmpjes gemaakt van de sportdag die ze wilt laten zien. en misschien dat we dan weer gaan zwemmen. 's middags nog geen plannen.

No comments:

Related Posts with Thumbnails