Monday, October 20, 2008

hieperdepiep hoeraaaa!

het is nog mega pril maar ik kan het gewoon niet voor me houden: ik ben zwanger! afgelopen vrijdag kwam didi tussen de middag lunchen en ben ik een zwangerschapstest gaan doen. ik was namelijk al vier dagen over tijd. ik hoopte zo dat het dit keer raak zou zijn want we waren al een poosje bezig. ik plaste over de strip heen en meteen al zag ik twee blauwe streepjes verschijnen (wat betekend dat je zwanger bent). ik kon m'n lach niet inhouden en liep het toilet uit. didi was in de tuin de tafel aan het dekken en zag mijn gezicht. hij kon het wel raden natuurlijk! wat waren we blij!

dezelfde middag ben ik meteen naar onze huisarts geweest en zij rekende uit dat ik ongeveer vijf weken zwanger ben en de uitrekendatum 20 juni is. vanochtend heb ik een afspraak gemaakt bij een vrouwelijke gynaecoloog. vrijdag 7 november ga ik daar naartoe en zullen we meer weten. ik merk nog niet zoveel van het zwanger zijn. een paar kleine kwaaltjes beginnen zich te laten zien. we moeten er nog zo aan wennen dat het nu echt zo is dat we het soms even vergeten. dan ineens denk ik er weer aan en voel ik een golf van geluk over me heen komen. dit kindje is net zoals annissa zo gewenst! to be continued....

2 comments:

Anonymous said...

joepie... straks met z'n 4-en wat gezellig! dikke zoen

Anonymous said...

Hey gefeliciteerd, hartstikke leuk joh!
Gaat er weer een mooie en spannende tijd beginnen...

Related Posts with Thumbnails