Tuesday, October 7, 2008

lost phone returned

dussss.....het ging allemaal niet zoals ik had gedacht dat het zou gaan zeg maar. nadat ik met gina had gesproken werd er over en weer gesms't en het ging ongeveer zo:

rosalie:
hoe laat komen jullie de telefoon brengen?
gina: renato is vandaag laat klaar, rond een uur of 19.00
rosalie: maakt niet uit, ik ben thuis en ga nergens naartoe dus ik wacht wel
gina: ik voel me niet zo lekker, kan het morgen?

toen belde ik haar op en zei: jij hoeft ook niet mee te komen, renato kan toch gewoon de telefoon afgeven en weer weggaan? blablablablablablabla


vervolg sms-sessie:

gina: kan het morgen want renato is nu nog niet thuis
rosalie: ok maar om 08.30 uur zijn jullie hier, daarna ben ik weg en ik wil de telefoon persoonlijk in ontvangst nemen
gina: alsjeblieft stuur mij geen berichten meer, regel het via renato, ik heb al zoveel problemen!
rosalie: ja maar zolang hij mij niet terug belt of sms't zal ik je blijven lastigvallen, ik wil dit morgen opgelost hebben anders ga ik maatregelen nemen.

vervolgens hoor ik niks meer. ik had renato gesms't EN gebeld en deze loser heeft zijn telefoon uitgezet. een paar uur later haal ik didi op, die heeft zitten overwerken tot 23.00 uur dus is he-le-maal gaar en heeft het gehad. hij vraagt hoe het met de telefoon staat en ik vertel hem alles. hij belt meteen gina op en ze neemt op. hij begint heel normaal te praten en vraagt dezelfde dingen die ik ook heb gevraagd. waarop zij zo boos wordt en naar didi begint te schreeuwen. dus didi zegt meteen dat ze ff een toontje lager moet gaan zingen en hij hier niet van gediend is. ze hangt op in zijn oor!!!! didi is helemaal klaar met alles en is van plan om nina wakker te maken en haar op straat te zetten. vervolgens stuurt hij gina een sms met daarin twee kansen. of een excuus of binnen 12 uur de telefoon terug. een uur later ontvangt hij een vage sms dat het allemaal wel goed komt en daar reageren we niet op.

de volgende dag om 08.30 uur zie ik geen gina en renato. we gaan gewoon weg en doen onze dingen. rond een uurtje of 10.30 uur ontvang ik een sms van gina dat ze bij ons aan de deur was geweest, er niemand open deed en dat ze nina's telefoon in de brievenbus hadden gestopt. als ik nog met haar wilde praten moest ik dat maar laten weten. ik heb niks met dit bericht gedaan. ze mogen beide lekker in de stront zakken. stelletje kids. ik maak hier geen enkel woord meer aan vuil dacht ik. nina belde me even later en heb haar toen een hartig woordje toegesproken. dat ik nooit meer betrokken wil worden in dit soort gezeik, ze haar eigen zaakjes vanaf nu moet zelf moet oplossen, als er nog iets voorvalt wij haar contract per omgaande beeindingen en we ons afvragen of we haar wel alleen kunnen vertrouwen met annissa. ze is zo geïntimideerd door die broer, wat gebeurd er wanneer hij hier bij het hek staat, stennis loopt te schoppen en alsnog binnen komt? hij kan annissa wat aan doen etc etc. nu heeft hij haar telefoon ingepikt, straks neemt hij spullen van ons mee weet jij veel! deze man denkt vast dat wij dat allemaal makkelijk kunnen betalen. maar goed, we geven nina nog 1 kans en daarmee moet ze het doen. ik ben blij dat deze ellende achter de rug is en ga weer genieten.

1 comment:

Anonymous said...

jeetje wat een gezeik zeg!! Vage lui... goed van jullie dat ultimatum. Als jullie een nieuwe nanny nodig hebben, dan bel je me maar. ik zoek nog een baan
:-D

Related Posts with Thumbnails