Saturday, May 2, 2009

zaterdag

het is zaterdagochtend 10.21 uur en didi is net naar de sportschool vertrokken. ik heb m'n koffie al op en ga zo brood maken voor annissa en mezelf. vorige week liepen hier nog drie klusjesmannen rond om het een en ander te schilderen en op te hangen/te maken. vandaag rust in de tent! we blijven heerlijk de hele dag thuis. als didi thuis komt van de sportschool gaan we het ledikantje in elkaar zetten, bedje opmaken en de kamer is klaar!!! ik zal er wat foto's van maken goed? ik zit nog in m'n pyama. annissa zit nu naast me een broodje kaas te eten. zometeen mag ze van mij wat leuke filmpjes kijken op youtube. jaaaaa....tegenwoordig kan je dat allemaal doen! ze is helemaal weg van de volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=WFFyS3PrjZk. het is een liedje over het alfabet maar op een leuke manier gedaan. dit leert ze ook op school.

we gaan straks naar een afscheidsfeest van amerikaanse vrienden. ze verhuizen volgende week naar Oslo. gezamelijke vrienden zijn daar een paar maanden geleden ook naartoe verhuisd dus het is wel leuk voor ze dat ze in elk geval elkaar hebben zodra ze daar aankomen.

No comments:

Related Posts with Thumbnails