Tuesday, May 5, 2009

sticky

of het is gewoon warmer dan normaal of het komt omdat ik zwanger ben! pfffffffff.....ik kan er maar niet over uit. het beheerst m'n dag. normaliter kon ik makkelijk zonder airconditioning leven en was een plafond ventilator voldoende. maar nu zet ik maar al te graag dat apparaat aan die mij verkoelende lucht kan bieden. op dit moment heb ik alle ramen in m'n slaapkamer gesloten en heb de temperatuur terug gebracht tot 20 graden celcius. HEEEEEEEEEERLIJK!!!! in plaats van 32 graden (als het niet een paar graden warmer is!). overdag is het zeker tussen de 37 en 39 graden. dat weet ik zeker! ik merk het namelijk al wanneer we wakker worden. als m'n lichaam klam aanvoelt weet ik al wat voor een dag het gaat worden. het regent ook helemaal niet veel vind ik. daarmee gaat de temperatuur fijn omlaag naar zo'n 28 graden. heel goed uit te houden. maar 37? kom op!

wat ook fijn is (NOT), is dat de airco in onze auto de hitte niet aankan! 's ochtends gaat het nog goed maar dan staat de zon nog niet hoog aan de hemel en kun je ook nog geen spiegelei bakken op de motorkap. maar wanneer dat wel kan (in de middag) blaast hij in het begin nog lekker koude lucht en kort daarna vervangt hij dat met lauwwarme lucht! jeeeeeeeeetjemina....dus wat we nu doen is alle ramen openzetten en dan maar hopen dat je niet te vaak voor een rood stoplicht hoeft te wachten hahahahah. zodra de auto weer voor zijn kleine beurt naar de garage moet zal ik de monteur wel eens vragen om er naar te kijken.

No comments:

Related Posts with Thumbnails