Thursday, May 21, 2009

babyshower

een poosje geleden vroeg mijn vriendin tanya of ik een babyshower wilde. ik, die uit nederland komt had meteen zoiets van: 'uhmmm...waarvoor?' want bij ons wordt dat nooit georganiseerd. zij komt uit amerika en daar is het doodnormaal. goed, zij wilde het heel graag voor me organiseren dus zo gezegd zo gedaan. ik hoefde alleen maar een lijst met namen aan haar te geven en zij zou de rest regelen. het was vanochtend om 10.30 uur in de winkel van peter hoe (http://events.nytimes.com/2007/09/02/travel/02foraging.html). hij is goed bevriend met een andere vriendin van me dus zij had de brunch geregeld. het is een hele mooie zaak waar je allerlei interieur artikelen kunt kopen maar ook lekker kunt lunchen. onze vrienden hendrik & susanne kwamen vanochtend heel vroeg weer terug van de perhentian islands en die gingen gezellig met mij mee. de baby heeft enorm veel leuke kado's gekregen. mooie kleertjes, baby massage olie en creme, prachtige poster, speelgoed, en de zwart/wit foto's die in het bericht hier onder staan hebben we gekregen! mooi zijn ze geworden he? er zijn er nog veel meer maar deze had sarah alvast naar me gemailt als voorproefje.

ik was ietsje later bij de creche om annissa op te halen en zij had de tassen met kado's al gezien. thuis mocht ze alles bekijken en vond het allemaal mooi. ik zat zo naar haar te kijken en werd ineens best wel verdrietig. niks was voor haar maar allemaal voor haar broertje! gelukkig belde didi me op dat moment om te vragen hoe het was en even mijn hart luchten. we gaan vanavond met hendrik & susanne naar the gardens (winkelcentrum) waar we voor annissa een kado gaan kopen uit naam van baby brother. gelukkig was annissa er zelf heel nuchter onder en vond het helemaal geen probleem dat alle kado's niet voor haar waren. erg knap vond ik zelf.

morgen ben ik 36 weken (9 maanden). en m'n buik groeit nog elke dag heb ik het idee. wanneer ik 's nachts op sta is m'n buik hard en voelt zwaar aan. ik heb al een paar keer een voorwee gevoeld. en het brandend maagzuur wordt ook steeds erger. het waggelen wordt ook met de dag erger :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails