Sunday, May 31, 2009

weekendje weg in eigen stad

via een vriendin kon ik een voucher van 50% korting krijgen voor het shangri-la hotel hier in kuala lumpur. voor de helft van de prijs konden we daar een nachtje slapen. het leek me meteen een leuk idee dus vertrokken we gisterenmiddag richting de stad :). lekker met de taxi want we wisten niet zeker of we zouden moeten betalen in hun parkeergarage. we checkte in en gingen naar onze kamer die op de 14e etage was. annissa vond dit alles helemaal fantastisch! meteen onze zwemkleding aan gedaan en op naar het zwembad. daar kwamen we vrienden tegen die dezelfde voucher hadden gekregen van dezelfde vriendin. we hebben een poos aan het zwembad gehangen en wat gegeten. annissa kon zichzelf heel goed vermaken in het pierenbad. en we namen haar een aantal keer mee in het grote zwembad. op een gegeven moment zijn we weer terug naar onze kamer gegaan, hebben ons gedoucht en zijn toen naar buiten gegaan.

het hotel was heel dichtbij de klcc (petronas torens). onder die torens is een hele grote mall. we hebben daar lekker wat gedronken (annissa was in de buggy in slaap gevallen). voor het avondeten kwamen we bij een restaurant terecht wat buiten de klcc zat. na het eten terug naar het hotel en annissa klaar gemaakt om te gaan slapen. ze sliep in een eenpersoonsbed wat pal naast die van ons stond. zonder problemen stopten we haar in. het duurde wel even voordat ze ging slapen want de tv stond aan. dus ze was nog een poosje allerlei grapjes aan het uithalen. maar toen didi een keer streng tegen haar zei dat ze moest gaan slapen was ze ook snel weg.

vanochtend vroeg was annissa al tegen me aan het praten. maar toen ik zei dat het nog donker buiten was en ze nog even in haar bed moest blijven deed ze dat braaf en heeft tot en met 08.30 uur geslapen! we hadden heerlijk ontbijt op de kamer besteld en nadat we daarmee klaar waren zijn we weer gaan zwemmen. niet zo lang als gisteren want we moesten om 12.00 uur uitchecken. annissa had weer de tijd van haar leven. samen met didi allerlei kunstjes doen in het water.

toen we uitgecheckt waren zijn we met een taxi naar een mall geweest en vanuit daar nog naar een andere mall. uiteindelijk met de monorail terug naar klcentral (centraal station van kuala lumpur) en daar een taxi gepakt naar huis. we waren pas rond 18.00 uur thuis. zo lang hebben we het in de stad volgehouden. annissa al die tijd hartstikke lief, geslapen in haar buggy. ik met mijn hoogzwangere buik waggelde vrolijk mee. ik moest wel een paar keer stoppen want dan kon ik gewoon echt niet meer. dan deden de spieren in m'n rug zo'n pijn. vind je het gek? ik ga mijn 38e week in hahahha. maar lopen schijnt heel goed voor me te zijn. ik vond het hartstikke leuk om dit nog te kunnen doen voordat ik ga bevallen en voor annissa was het ook een succes. om zoveel tijd met haar ouders door te brengen in een hotel in eigen stad! we hebben nu ook echt het gevoel dat we een mini vakantie achter de rug hebben. zeker voor herhaling vatbaar! maar pas wanneer de baby er is :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails