Monday, April 6, 2009

bijna 7,5e maand

weer een update over mijn zwangerschap. het gaat nog steeds allemaal prima. de buik begint nu wel echt groot te worden. hierdoor zit het soms wel in de weg. ik kan moeilijk bukken, opstaan vanuit onze bank, m'n benen afdrogen, benen scheren, schoenen met bandjes aan doen, annissa optillen. ik heb geregeld last van brandend maagzuur en ik kan niet te lang in een houding zitten. allemaal bekende verschijnselen wanneer je zwanger bent :). omdat hij steeds groter wordt houdt hij minder ruimte over waardoor ik hem nu steeds beter voel bewegen. mijn buik gaat vaak alle kanten op. wanneer ik thuis ben draag ik vaak een doek om mijn buik zodat het gewicht van de buik door de doek wordt opgevangen. nu ik nog zo'n 10 weken moet zal ik dit steeds vaker moeten gaan doen.

de afgelopen week hebben we het heerlijk rustig gehouden. heel veel thuis gebleven en gespeeld. vanmiddag had annissa bij haar vriendinnetje summer gespeeld. ze zitten op dezelfde crèche alleen niet bij elkaar in de klas. ze wilde helemaal niet naar huis maar toen we nog geen minuut in de auto zaten was ze al in slaap gevallen. ik heb haar op de bank gelegd en ze zei meteen: 'i don't want liggen' maar viel vervolgens meteen weer in slaap.

No comments:

Related Posts with Thumbnails