Friday, April 17, 2009

i love you so much papa/mama

doordat het nogal onrustig was in bangkok hoefde didi daar niet meer naartoe maar naar singapore. hij vertrok maandagmiddag en is rond 17.00 uur vandaag weer fijn in KL! ik heb hem wel erg gemist hoor. een paar nachten alleen slapen is helemaal niet leuk. de week is wel omgevlogen. annissa en ik hebben weer veel tijd met elkaar door gebracht. van te voren niet al te veel gepland en alles een beetje op het laatste moment ondernomen. zo ben ik een avondje met haar gaan winkelen :), heerlijk sushi samen gegeten, vriendjes uitgenodigd om te komen spelen, dutjes gedaan in mijn bed, tv gekeken, boodschappen gedaan, samen gegeten, gedoucht en ga zo maar door. ik geniet er intens van om zoveel van haar te mogen meemaken. en voel me een echte geluksvogel. ze is echt een lief meisje die nu al haar gevoel prima kan uiten. zo zegt ze elke avond wanneer we haar naar bed brengen: 'i love you so much papa/mama'. dan smelt je toch helemaal? maar wanneer ze boos is zegt ze dat ook! 'i'm angry!' hahahahah...wat dat betreft lijkt ze sprekend op haar grote neef manno. die kon dat ook zo goed op jonge leeftijd.

dit weekend hebben we alleen maar een kinderfeestje op zaterdagochtend en voor de rest helemaal niks. we gaan heerlijk tijd met elkaar doorbrengen en didi gaat lekker uitrusten van zijn drukke week in singapore. misschien dat er een klusjesman komt om alle mankementen in huis te maken. hij gaat o.a het baby bedje af schilderen want het was niet echt gezond voor mij om dat te doen. ik heb wel een poging gewaagd! dus wanneer hij dat heeft gedaan moet er nog een plank opgehangen worden en kunnen we alles op z'n plaats zetten.

vandaag ben ik 31 weken zwanger dus als ik tot het einde zou dragen moet ik nog maar 9 weken. die zijn zo voorbij! hij beweegt nu erg veel en heeft elke dag wel een keer de hik. maar voor de rest heb ik nog steeds nergens anders last van. ik heb tot nu toe echt van deze zwangerschap kunnen genieten. net zoals bij annissa.

No comments:

Related Posts with Thumbnails