Sunday, April 12, 2009

druk weekend

het is zondag, 11.17 uur en vandaag hebben we lekker geen plannen. bewust want sinds vrijdag waren we in de weer. vrijdagavond hadden we een verjaardag van een vriendin. ze had een catering ingeschakeld en we zouden 'steamboat fondue' eten :

http://en.wikipedia.org/wiki/Steamboat_(food)

gelukkig hadden ze ook vlees anders had didi niet mee gekund. hij kan nl. niet zo goed tegen vis. hij heeft het vaak geprobeerd maar het komt er op een gegeven moment weer gewoon uit :(. we waren met zo'n 24 man en zaten aan een lange tafel. ze hadden een tafelschikking gemaakt en de stellen waren allemaal opgesplitst. zo leerde je weer allerlei nieuwe mensen kennen. het was een hele gezellige avond en ik had zoveel gelachen dat ik op een gegeven moment dacht als ik zo doorga wek ik nog weeën op! :) 02.00 uur waren we pas thuis. en om 07.00 uur stond annissa weer naar me te roepen vanuit haar kamer: 'mama, i'm wakkerrr', 'open the gate'...

om 10.00 uur hadden we een brunch bij vrienden thuis ter gelegenheid voor pasen. ze had allemaal lekkere dingen gemaakt. ik had een cake gebakken en wat eiersalade gemaakt. er waren zo'n 8 kids die lekker aan het spelen waren. ze konden kleurplaten in paas-thema inkleuren en later konden ze naar paaseieren gaan zoeken in de tuin. annissa had aardig wat eieren gevonden en toen we later naar huis reden was ze een paas-eitje aan het eten. een beetje langzaam want de chocola zat overal :)

's avonds hadden we met vrienden gegeten bij een sri lankees restaurant. heerlijk pittig! gelukkig werd het niet al te laat en lag ik voor twaalf uur in bed. we gaan zo ergens lunchen. didi komt net thuis van trainen en annissa mocht even tv kijken. morgen t/m vrijdag gaat didi naar bangkok voor werk. zijn we weer even alleen. altijd wennen maar goed, voor we het weten is hij weer fijn bij ons terug.

No comments:

Related Posts with Thumbnails