Tuesday, April 21, 2009

1 jaar!!!!!!!!

vandaag een jaar geleden ben ik deze blog gestart. 104 berichten heb ik het afgelopen jaar geschreven. de ene maand meer dan de andere. soms schreef ik om de paar dagen wat en soms een paar weken niet. maar ik heb er elke keer erg van genoten om mijn ervaringen vast te leggen. en om dat straks weer te kunnen teruglezen. zoveel dingen die ik over een paar jaar niet meer kan herinneren. ik zou het later willen uitprinten en er een boekwerk van willen maken. en wanneer we uit kuala lumpur zouden gaan verhuizen start ik een nieuwe voor onze toekomstige woonplaats :). maar...voorlopig zal ik hier zeker nog wat berichten achter laten en hoop dat ik al mijn vrienden en familie blij maak met hetgeen wat ik te vertellen heb!

1 comment:

poei said...

heul blij, roos! ga door :D

Related Posts with Thumbnails