Tuesday, December 9, 2008

bollino

zwanger zijn is een hele bijzondere ervaring maar de kleine kwaaltjes was ik toch vergeten. last van je onderrug had ik ook bij annissa. maar weinig dingen waar ik last bij mijn eerste zwangerschap. nu mag ik ook niet klagen hoor! maar wanneer je zowat moet kotsen wanneer je tong aan het borstelen bent tijdens het tanden poetsen vind ik irritant. of trek hebben maar zodra je het eten ziet niet zo veel zin hebben is ook niet fijn. nou heb ik wel 24 uur gigantische trek in augurken. nu ik er over schrijf loopt het water me al in de mond...i'm salivating! gelukkig kan je bij ons in de supermarkt Koeleman augurken kopen, thank goodness! de Heinz augurken zijn namelijk niet om te eten vind ik. dankzij de expats die hier wonen kunnen we het krijgen anders had ik m'n mams een lief mailtje moeten sturen met de vraag of ze wat potjes deze kant op kon verzenden.

m'n zusje en moeder zijn zo lief geweest om een hele lading drop naar me op te sturen. als het goed is komt de doos van 4 kilo deze week aan! ze hebben niet zoveel drop op gestuurd hoor, ook andere dingen waaronder kadootjes voor annissa. maar drop heeft nu precies dezelfde werking op me als die augurken. zodra ik er aan denk wil ik het meteen kunnen eten! dit soort 'cravings' had ik totaal niet toen ik van annissa zwanger was. het was allemaal heel normaal. als het zo doorgaat zal ik waarschijnlijk vegetariƫr worden na deze zwangerschap want ik heb echt iets tegen vlees. ik dacht dat het na 3 maanden wel over zou gaan maar ik heb er nog last van. de ene dag is het erger dan de andere dag hoor.

gelukkig kan ik via mijn familie/vrienden om allerlei verzoekjes vragen. en dan stuurt m'n moeder het naar me op. als ik dat nou niet had zou ik nederlandse producten kunnen bestellen via bepaalde webshops. je stopt allerlei boodschappen in een winkelwagentje en je rekent af via paypal/creditcard. alleen schrok ik me helemaal wezenloos toen ik zag hoeveel de verzendkosten waren. voor een paar zakjes drop zou ik rond de 40 euro moeten betalen (iets in die trant) om het bij ons te laten komen.

No comments:

Related Posts with Thumbnails