Saturday, December 20, 2008

weer een leuke dag

ik lees door mijn oude berichten en besef me dat onze poes mitzu overmorgen precies vier maanden vermist is :(. als ik daar nu zo over nadenk mis ik haar nog steeds en hoop stiekem dat ze terug komt.

vandaag een heerlijke dag gehad. 's ochtends in onze pyama's naar beneden en annissa mocht weer een kadootje uitzoeken onder de kerstboom. de kerstman is dit jaar heel erg gul geweest en we zijn erg verwend! vandaag kreeg annissa een boekje van sesamstraat: 'tommie is jarig'. we hebben het boekje al een paar keer gelezen vandaag en ze vind het hartstikke leuk! didi kreeg een zak drop ;) dank je wel kerstman! gheghegheghe..(you know who you are). didi kwam 's middags terug van de sportschool en we zijn toen meteen weer de auto in gestapt om te gaan lunchen. we hebben lekker sushi gegeten. nu ik zwanger ben mag ik heel veel niet maar er was nog genoeg keuze. annissa heeft 'edamame' (zoutige boontjes die je moet doppen) gegeten, een komkommer sushi en twee omeletjes gevuld met rijst en tonijnsalade gegeten. door dit restaurant loopt een lopende band waar allemaal gekleurde bordjes op staan die je kunt pakken. de bordjes hebben vier verschillende kleuren en elke kleur heeft een bepaalde prijs. zodra je klaar bent met eten kijkt de bediening hoeveel bordjes er op je tafel staan en dat totaal bedrag zet hij op de bon.

nadat we hadden geluncht zijn we wat gaan winkelen. uiteindelijk hebben we een nieuwe digitale camera gekocht. aangezien de oude in mijn tas zat op het moment dat deze van mijn schouder werd gestolen! wat heb ik het gemist om foto's en filmpjes te kunnen maken!!! dit was iets wat ik zowat dagelijks deed. ik had m'n camera altijd bij me voor het geval dat ik ergens een leuke/mooie foto van kon maken. erg fijn zo voor de vakantie want nu kunnen we alles weer vastleggen. daarna hebben we wat boodschappen gedaan zodat we dat t/m vertrek niet meer hoeven te doen. toen we thuis kwamen was het al bijna 15.30 uur en annissa had nog geen middagslaapje gedaan. meteen naar boven en ze heeft samen met mij, in ons bed, een dutje gedaan. twee uur later werd ik met moeite wakker maar het moest echt want het was zowat 18.00 uur. annissa kon ook niet wakker worden. uiteindelijk naar beneden, gespeeld, gekookt, gegeten en later op de avond annissa in bad gedaan/pyama aan/boekjes lezen/ melk drinken/ tanden poetsen met haar nieuwe hello kitty tandenborstel en hup naar bed.

wij hebben nog een film gekeken, wat drop gegeten, wat kadootjes ingepakt en onder de boom gelegd en een beetje opgeruimd. morgen blijven we lekker de hele dag thuis. we laten het pierenbadje voor annissa vollopen en ze kan haar lol niet op. wij een boekie erbij en onze lol kan ook niet op! hahahaha.

No comments:

Related Posts with Thumbnails