Saturday, November 21, 2009

4 jaar

vandaag wonen we alweer vier jaar in het buitenland. het lijkt als de dag van gisteren dat ik vorig jaar hetzelfde berichtje schreef. nog steeds wonen we met veel plezier hier en genieten iedere dag. op naar het vijfde jaar :)

we hebben een heerlijke luier zaterdag. didi heeft het zo druk de laatste tijd en moet morgenavond naar singapore tot en met dinsdagavond, dat we er nu lekker aan toegeven. het is 13.00 uur en we zitten nog allemaal in onze pyama's. we hebben laat ontbeten en zijn nu aan het rommelen. annissa zit nu naast me aan tafel een spelletje te doen, didi zit achter zijn laptop, lennox zit bij mij op schoot en ik typ dit bericht. we zien wel wat deze dag ons brengt.

gisteren schreef annissa haar naam voor het eerst zelf! wat een mijlpaal vinden jullie ook niet? en lennox had zowat een heel fruitpotje op (appel&mango). dat vond ik ook heel bijzonder. twee bijzondere dingen die ik echt op moest schrijven.

annissa had gisteren haar laatste dag op school en heeft nu zes weken vakantie! 4 januari moet ze pas weer naar de creche. dus wanneer m'n vader en zusje arriveren heeft ze lekker vrij. over ongeveer 4 weken komen ze aan. we kijken er naar uit! we gaan van 29 december t/m 2 januari heerlijk naar pangkor island. de plek waar we verblijven heet 'tiger rock': http://tigerrock.info/. we gaan de 'main house' en 'studio' huren. een vriendin van mij was daar laatst geweest en vond het helemaal fantastisch. we gaan met de auto en de rit er naartoe schijnt ook mooi te zijn. voor de rest willen we ze naar malacca brengen, wat niet ver van ons vandaan is. misschien een nachtje daar slapen.

No comments:

Related Posts with Thumbnails