Friday, November 6, 2009

tweede fruithapje

lennox heeft vandaag voor de tweede keer een bananen-hapje gegeten en hij had het echt snel op! ik dacht op een gegeven moment dat hij nog meer wilde :) de vreetzak. morgen geef ik hem weer. nu heb ik een potje verdeeld over drie porties. vanaf volgende week ga ik hem langzaamaan meer geven.

didi ligt nog steeds plat maar het gaat stukje bij beetje beter. annissa en ik gingen even een nieuwe gasfles halen en wat indiaas eten. toen we thuiskwamen zei didi dat lennox veel had gehuild en net gestopt was. hij lag lekker in zijn bedje met de plafond fan aan en ik had hem niet ingebakerd. dus nu maar kijken hoe lang hij doorslaapt. ik geef hem nu nog borstvoeding voordat ik ga slapen zodat hij een langer aan een stuk kan slapen. gisterenavond legde ik hem rond 23.oo uur weer terug in bed nadat ik hem zijn laatste voeding had gegeven. hij werd pas om 07.00 uur wakker. alleen was annissa 3x uit haar bed gekomen!!! pfffffffffff...omdat ik haar bed had veranderd was ze bang dat ze er uit zou vallen. eerst stond hij met een kant tegen de muur aan en ik had hem alleen met het hoofdeinde tegen de muur gezet. leek me wel een leuk idee. nou wat een leuk idee zeg! hahahahah....

ik heb vandaag bij m'n vriendin irene samen met een paar andere vriendinnen gezellig aan handen arbeid gedaan: embroidery. erg leuk om te doen! we willen elke vrijdag iets gaan doen. zo doe je het tenminste i.p.v. het alleen te doen. ra ra wat is het? :)

1 comment:

poei said...

een egel! Ben weer helemaal bij met lezen. Liep wel achter zeg. didi beterschap! dikke kus

Related Posts with Thumbnails