Tuesday, August 19, 2008

vakantie

annissa heeft deze week vakantie dus probeer ik elke dag wel iets leuks met haar te doen. vanmiddag waren we bij een vriendin op bezoek. nog twee andere vriendinnen met hun kids waren daar ook. het was hartstikke gezellig, we hebben heerlijk geluncht en de kindjes hebben heel fijn gespeeld. het huis waar mijn vriendin woont heeft een steile op/afrit. ik zat al de hele tijd goed op letten dat annissa daar niet vanaf zou gaan met een autootje of een fiets. maar vlak voordat we naar huis wilden gaan draai ik me om en zie haar op een driewieler van die afrit af gaan. ze weet natuurlijk niet hoe ze moet afremmen dus komt met een klap tot stilstand tegen het ijzeren/houten hek :(. heel hard huilen, ik naar haar toe gerend, haar opgetild en getroosd. twee bulten en een schram op haar gezicht. ik voelde me echt naar zeg! nu nog als ik er aan terug denk en het beeld zich herhaalt. morgen wil ik lekker met haar thuis blijven en leuke dingen doen. dingen die zij leuk vind. ik heb geen zin om elke dag maar een vol gepropt programma te hebben.

vanochtend ben ik weer naar de sportschool geweest. ik heb 4 kilometer gerend en 1 kilometer uit gelopen. sinds een paar dagen probeer ik elke dag te gaan om te trainen voor een halve marathon. nog 'ver van mijn bed show' hoor. ik moet echt wel vechten voor die 4 kilometer maar ik ga volhouden en kijken hoe ver ik kom! ik voel me in elk geval erg lekker in mijn vel zitten, m'n huid ziet en voelt goed aan en ik val af.

ik kan helaas niet vertellen dat ik weer een nieuwe catering opdracht heb maar ik hou de moed er in en ben aan het netwerken dus er komt vanzelf wel wat binnen. m'n keuken wordt met de dag professioneler omdat ik alles steeds beter indeel. ik creƫer meer werkplek, maak ruimte voor bepaalde machines. zo heb ik mijn oude computertafeltje omgedoopt tot een hakblok. hij doet zijn werk nu al goed want ik heb er een groot houten snijplank op gelegd en kon vandaag mijn pan met wortel/pompoen/zoete aardappel soep op kwijt. van het weekend had ik trouwens een heerlijke uiensoep gemaakt. ik was zo op dreef dat ik daarna meteen een 40-tal mini muffins heb staan bakken.

met avondeten hadden we vandaag een overheerlijke salade:
romaanse sla, gegrilde kipfilet, pijnboompitten met een pesto dressing. super simpel, gezond en zo goed als geen koolhydraten! iets waar wij in huize sutisna heel erg goed op letten. annissa had hele lekkere krieltjes in schil & mayo dus daar heb ik wel wat van gesnoept! en het was een genot!!!! :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails