Monday, May 31, 2010

op de helft

morgen zitten we alweer op de helft van het jaar. vorig jaar schreef ik op 31 mei dat we een weekendje weg waren in eigen stad. toen logeerden we in het shangri-la hotel en was ik hoogzwanger van lennox. op 31 mei 2008 schreef ik dat ik een catering wilde beginnen hier (wat ik ook een tijdje gedaan heb). wat zal ik volgend jaar gaan schrijven? we wonen dan in elk geval niet meer hier. onze auto wordt vandaag opgehaald door de monteur. hopelijk kan hij alles snel repareren en hebben we 'm snel weer terug. ondertussen maar met taxi's heen en weer. vanochtend heeft didi annissa naar de creche gebracht en wanneer lennox wakker wordt van zijn ochtend dutje gaan we even naar het winkelcentrum en daarna annissa van de creche halen.

No comments:

Related Posts with Thumbnails