Sunday, May 16, 2010

borstvoeding

vanochtend was de allerlaatste keer dat in lennox geborstvoed heb :(. na 11 maanden en 8 dagen is het voorbij. ik wilde er al eerder mee stoppen maar hij weigerde de fles. dus was ik genoodzaakt om door te gaan. en achteraf gezien ben ik er heel blij mee. bij annissa moest ik na drie maanden al stoppen omdat ik gewoonweg geen melk meer had. en toen ik van lennox was bevallen hoopte ik dat ik het bij hem wat langer zou kunnen volhouden. inmiddels drinkt hij prima en vind de fles fijn. zodra hij wakker wordt en je hem er een voorhoudt begint hij te schreeuwen (m.a.w. ik wil drinken!). ik zal het stiekem wel missen hoor. het was toch iets heel intiems en zo vertrouwt. maar dat hoort er allemaal bij. kleine kindjes worden groot :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails