Friday, February 20, 2009

wennen

sinds dinsdagavond zijn we weer thuis. het was leuk om even in singapore te zijn. maar des te blijer waren we om er niet meer te wonen. kuala lumpur past beter bij ons en heeft meer te bieden. in het jaar dat we hier nu wonen voelen we ons al zo thuis en hebben we al een hoop goede vrienden gemaakt.

woensdagnacht had annissa een verschrikkelijke nacht. we hadden haar al om 18.30 uur op bed gelegd en het leek allemaal normaal. we gingen zelf rond 23.00 uur slapen en om 00.00 uur begon het feest! ze was ineens heel hard aan het huilen (krijzen), riep dat ze bij mij wilde slapen. ze was uit haar bed geklommen, had haar slaapkamerdeur open gekregen en stond voor haar hekje de longen uit haar lijf te schreeuwen. dit herhaalde zich om de twee uur :(. gisteren (donderdag) was ik compleet gebroken en heb 's middags geslapen. vannacht ging gelukkig weer helemaal goed. ze sliep in een keer door zonder probleem. volgens vrienden is de reden waarom ze dit doet doordat ze weet dat ze een broertje gaat krijgen. dit is een hele grote verandering voor haar en ze moet er gewoon aan wennen! logisch natuurlijk. waarschijnlijk zullen we meer van dit soort nachten krijgen (pfff....).

vorige week had ik trouwens weer twee catering opdrachten binnen gekregen. dus had ik weer lekker wat geld verdiend. wat ik meteen heb uitgegeven in singapore :). volgende week zaterdag heb ik er weer een. een kinderfeestje! 30 kinderen en 30 volwassenen worden er uitgenodigd. voor mij weer een leuke klus! aanstaande maandag ga ik met m'n vriendin afspreken wat ze precies aan eten wilt. nu ik me nog niet zo moe voel kan ik nog wel wat opdrachten doen. na de bevalling wil ik meer werk proberen binnen te halen.

voor de rest: ik ben vandaag 23 weken zwanger (bijna 6 maanden). alles verloopt goed. ik voel hem nu steeds meer bewegen. maar lang niet zo veel als bij annissa. volgende week heb ik weer een afspraak bij m'n gynaecologe. de bloedtest was terug gekomen en gelukkig heb ik geen toxoplasmose opgelopen! ik ben langzaam de babykamer aan het klaar maken. we hebben niet veel nodig. ik leen een maxicosi van een vriendin, het bedje moet ik nog afschilderen en dan nog een paar kleine dingen.

No comments:

Related Posts with Thumbnails