Monday, February 16, 2009

singapore

gisteren ochtend zijn we met air asia naar singapore gevlogen. didi moest hier weer voor werk zijn en dit keer zijn we gezellig mee gekomen! de laatste keer dat annissa en ik hier waren was in februari 2008. zowat een jaar geleden. we logeren in het novotel hotel vlakbij de 'clarke quay'. hier werkte didi eerst. onze kamer is op de 24e verdieping en we hebben een prachtig uitzicht over singapore. gisteren hebben een goede vriend van ons gezien. we kennen hem al vanuit amsterdam en hij woont nu ook al bijna drie jaar hier. daarna hebben we geshopt & ergens gegeten.

didi is al aan het werk en ik zit met annissa te ontbijten. om 10.00 uur heb ik met mijn vriendin caroline afgesproken. haar heb ik ook al een jaar niet gezien. misschien vanmiddag met een andere vriendin afspreken. vanavond ergens eten met z'n drietjes. morgen willen we naar de dierentuin. singapore heeft een hele leuke en annissa vind dieren helemaal fantastisch! morgenavond vliegen we weer terug naar huis en dan is alles weer normaal.

het is wel heel leuk om weer hier te zijn. je hebt toch een binding met de stad nadat je er twee jaar hebt gewoond. het voelt alsof we weer even in amsterdam waren of een andere stad waar we langer hebben gewoond. voor mij arnhem bijvoorbeeld. als ik daar kom voelt dat ook nog als een beetje thuis. zeker omdat annissa hier is geboren zullen we altijd iets hebben met deze stad.

No comments:

Related Posts with Thumbnails