Friday, February 27, 2009

6 maanden

ik kom net terug van m'n gynaecologe. voor het eerst dat ik meteen aan de beurt was! ik was weer 2,5 kilo aangekomen (wohooooo). nu ben ik er blij mee hahahaha. m'n bloeddruk was weer goed. eerst even met dr. premitha gekletst voordat we de echo gingen maken. ik moet volgende week drie bloedtesten laten doen om te kijken of ik zwangerschap suiker heb. hebben ze destijds met annissa niet gedaan trouwens. met de baby gaat het allemaal prima. hij is van 328 gram naar 658 gram gegaan in gewicht! daarom voel ik dat zo goed in m'n buik. volgende maand schijnt dat weer te verdubbelen (mijn hemel). volgens dr. premitha wordt het een flinke baby. ze denkt rond de 3/3,5 kilo!!!!!!!!!!!!! dat kan mijn lijf toch helemaal niet aan? hahahahaha....ja ik lach nu maar dat zal snel overgaan hahahah. we hebben weer twee hele leuke echo prints gekregen. op een daarvan is hij net aan het gapen lief he? 26 maart heb ik mijn vervolg afspraak.

vanochtend alle boodschappen in huis gehaald voor mijn catering klusje voor morgenmiddag. ik heb de kipfilet al in stukjes gesneden en in de marinade staan. vanavond alles op stokjes rijgen en morgen in een grill-pan kunnen de sate's gebakken worden! 60 stokjes in totaal. daarnaast maak ik: mini pizza's, sandwiches, couscous salade met gegrilde groente en mihoen. ik ga morgenochtend om 07.00 uur beginnen, onze hulp nina helpt me een handje mee. om 11.00 uur moet ik klaar zijn met alles want dan wil ik richting mijn vriendins huis rijden om alles klaar te zetten. van 12.00 - 14.00 uur is het kinderfeestje. ik denk dat ik lekker op de bank ga hangen wanneer ik daarvan terug ben!

1 comment:

Anonymous said...

Ben zo happy dat alles goed gaat! Baby jongetjes zijn vaak groter dan meisjes zeggen ze.... hmmm dat wordt nog even meesjouwen liefie. DIKKE KUS

Related Posts with Thumbnails