Wednesday, November 26, 2008

hola!

hola! hier ben ik weer. ik heb voor mijn doen al even niets nieuws geschreven. het werd weer eens tijd! het is inmiddels woensdag 26 november 21.23 uur. didi heeft zich vandaag ziek gemeld en heeft goed kunnen uitrusten. ik heb hem goed verzorgd :). heel veel thee met citroen, paracetamol en honing doet wonderen. heb gezellig met hem een dutje gedaan en was helemaal weg! ik heb zitten dromen niet normaal. deze week niet veel bijzonders gedaan. lekker rustige dagen. annissa en ik hebben een nep kerstboom gekocht met rode ballen. gelukkig zijn de meeste plastic dus als ze wat grof met de ballen omging hoefde ik mijn hart in elk geval niet vast te houden. we hebben lampjes in de boom die je op verschillende standen kunt zetten: stil, knipper (6 verschillende manieren). lekker kitsch :). het staat heel gezellig en annissa is helemaal verlieft op de boom. ze praat zelfs tegen hem hahahahah. ze heeft me goed geholpen om de ballen er in te hangen. alleen wat zo lachwekkend was, dat bijna alle ballen onder aan hingen en op dezelfde plek! de boom ging nog net niet scheef staan (nee hoor grapje!). ik zei al tegen haar dat ze het beter moest verdelen en dat begreep ze wel. dan zei ze me na: ' balletje aan takje' hahahahahaha. dat kind heeft zoveel humor echt niet normaal meer.

vorige week op 21 november waren we alweer drie jaar in azie! drie jaar geleden vertrokken we op die dag vanuit de wibautstraat naar schiphol, waar we met een hele groep vrienden en familie nog koffie hebben gedronken en toen een emotioneel afscheid hielden. drie jaar geleden was ik vijf maanden zwanger van annissa. drie jaar later ben ik bijna 11 weken zwanger hahaaha. op donderdag 20 november hadden we met mijn tante en oom diana en jan afgesproken. nadat ze een hele lange (10 weken) en mooie reis achter de rug hadden (Indonesië, nieuw-zeeland, fiji en kuala lumpur), was onze woonplaats hun laatste plek. ze logeerden in het centrum en ik haalde ze daar om 15.00 uur op. het was heel erg leuk om ze te zien. we begonnen meteen met kletsen zodra we in de auto zaten en zijn niet opgehouden totdat we ze 's avonds laat weer terug naar het hotel brachten. annissa was he-le-maal dol op diana. het was oma diana voor en na! opa jang <--(hij heet jan maar zo sprak annissa zijn naam uit) vond ze ook heel erg leuk hoor. ze was goed verwend want kreeg een zak vol met mooie blokken en kleding. annissa wilde ook niet dat ze weggingen en ze vond dat ze bij ons moesten blijven lief hè? we hebben een hele gezellig middag en avond met ze gehad en vonden het jammer dat ze al zo snel weer terug naar nederland zouden gaan (zaterdag 22 november).

wij zijn zaterdagavond uit eten geweest met een stel vrienden: vivien en haar man jean-baptiste, tanya en haar man tai. vivien is chinees maleisisch en is getrouwd met een fransman. hun jongste dochter (tea) is een vriendinnetje van annissa. tanya en tai komen uit amerika (utah) en zijn beide halfbloedjes (samoa en maori). we hebben lekker balinees gegeten en het was hartstikke gezellig. we zijn zeker van plan om weer wat vaker uit eten te gaan.

overmorgen ben ik 11 weken zwanger. m'n buikje wordt boller en boller. ik voel me goed, slaap nog steeds goed en veel. ik ben steeds minder gevoelig voor geuren en heb weer trek in meer dingen te eten. volgende week dinsdag heb ik om 08.30 uur mijn tweede afspraak bij mijn gynaecoloog.

No comments:

Related Posts with Thumbnails