Tuesday, June 10, 2008

nederland

afgelopen vrijdagavond 6 juni zijn we naar nederland gevlogen. de vlucht verliep goed, annissa had vier uur achter elkaar geslapen maar ondanks dat werd ik met elk klein beweeginkje van haar wakker. ze had voor het eerst een eigen stoel. wel fijn hoor want dat gaf mij ook weer wat beweging vrijheid. aangekomen op schiphol werd ons al meteen door de marechaussee gevraagd waar we vandaan kwamen (???) ook een welkom gevoel (NOT!). toen een uur op onze bagage gewacht dus ik was eigenlijk al weer klaar om terug naar KL te gaan hahaha. m'n moeder, zusje en zwager stonden op ons te wachten. later kwam didi's broer ook. de eerste twee dagen hebben we bij didi's moeder gelogeerd. en sinds gisteren logeren we in ons oude huis op de wibautstraat. het is grappig om hier weer te slapen. toen we twee en half jaar geleden weg gingen verlieten we dit huis met z'n tweeën.

annissa werd vanochtend om 03.30 uur wakker. omdat onze vriend hendrik (hij woont nu op de wibautstraat) hier ook nog een nachtje bleef slapen samen met zijn vriendin, moest ik haar zo stil mogelijk proberen te houden. best wel lastig voor tweejarige. met pijn en moeite heb ik haar later in de ochtend weer in bed gekregen om wat extra slaap in te halen. zo meteen gaan we op kraamvisite bij vrienden van ons die zondag een zoontje hebben gekregen. en later op de dag spreken we met vrienden af. we hebben niet al te veel dingen ingepland waardoor we ook op het laatste moment plannen kunnen maken. nu eerst even douchen en mezelf klaarmaken want anders komen we weer te laat op onze afspraak :)

het is hier nu trouwens erg mooi weer! we kunnen gewoon dezelfde kleren aan als in KL. 's avond vind ik het wel frisjes. daar aan merk ik dat we al wat langer in de tropen wonen. maar nu zijn de weersverwachtingen dat de temperatuur wat omlaag gaat :(. even kijken of ik bij m'n moeder nog wat warme kleren heb liggen.

en vandaag zijn we drie jaar getrouwd! hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaa!

No comments:

Related Posts with Thumbnails