Friday, June 25, 2010

surprise!




gisteren werd ik aangenaam verrast door mijn vriendinnen. ik zou met tanya naar een winkel gaan in chinatown. ik dacht om daar een kadootje te kopen voor vrienden die gaan trouwen en daarna even lekker daar te zitten. eten, drinken, kletsen. ze haalde me op en toen ze onderweg was stuurde ze me een sms of ik m'n camera mee wilde nemen want ze moest een foto maken van een of andere lamp zodat ze dat aan haar man kon laten zien (?). ik vond het al een beetje raar maar goed geen probleem om de camera mee te nemen. eenmaal daar aangekomen hield ze me voor de gek totdat we binnen waren. 'kijk eens deze lamp bedoel ik!' zei ze, zodat ik niet kon zien dat iedereen daar stond om mij te verrassen. we liepen de winkel binnen en ja hoor! ik zag iedereen daar staan! wat was dat leuk zeg! ik voelde me heel erg speciaal en was zo blij dat men dit voor mij had georganiseerd.

we hebben daar allemaal wat gegeten en ik kreeg van hun allemaal 11 ingelijste zwart/wit foto's gemaakt door een maleisische fotograaf. een prachtige souvenir van het land waar we 2,5 jaar met plezier hebben gewoond. didi wist hier van en had het samen met tanya opgezet. hij haalde annissa van de creche zodat ik wat meer tijd had daar.

No comments:

Related Posts with Thumbnails