Friday, March 5, 2010

luilak

vanochtend zijn didi, lennox en ik naar de fysio geweest om te kijken hoe we ervoor kunnen zorgen dat lennox gaat zitten. heel makkelijk, door hem 20 minuten per dag op zijn buik te laten liggen. o.a. wanneer hij gaat spelen. daarnaast kan ik hem ook tussen mijn benen zetten zodat hij een klein beetje steun heeft en wat speelgoed voor hem neerleggen wat hij zelf moet pakken. wij denken gewoon dat hij lui is en zijn eigen tempo heeft. ik dacht dat dit een eenmalig bezoek zou zijn maar deze mevrouw wilt ons volgende week zaterdag weer zien!!! ik zei al tegen didi dat ik dit overdreven vind. nu ga ik elke dag met lennox oefenen en gaan we volgende week zaterdag weer langs. en als ik zie dat er progressie in zit zal ik tegen deze mevrouw zeggen dat ik het echt niet nodig vind om haar elke week te zien. zonde van de tijd & het geld.

we hebben vandaag heerlijk chinees gegeten en we hadden zoveel besteld dat we voor de komende twee dagen genoeg eten hebben :). annissa en lennox waren beide erg lief. ik had lennox meteen al eten gegeven en daarna hem vermaakt met een plastic lepel, dekseltje en een papieren placemat. hij was helemaal in zijn element. morgenochtend hebben we een kinderfeestje van een vriendinnetje van annissa. ze mag verkleed komen dus ik denk dat ze haar prinses belle jurk aan gaat trekken. super warm ding! dus ik zal wat luchtige reserve kleding meenemen. vorige week zondag had ze ook al een kinderfeestje. die tijd begint nu aan te breken. ieder weekend moeten we haar wel ergens naartoe brengen. over 3 weken is ze zelf aan de beurt en ze wilt ongeveer 20 kids uitnodigen :(. hopelijk kan ik die lijst wat terug brengen want we willen het gewoon thuis vieren. niet dat we zoveel kinderen kunnen ontvangen maar er komen ook ouders mee + hun broertjes/zusjes dus dan is het wel vol. zij wilt dat de meisjes als prinsessen komen en de jongens als batman/spiderman. ze wilt een prinsessen taart. binnenkort maar het e.e.a. voorbereiden zodat ik alle tijd heb.

No comments:

Related Posts with Thumbnails