Tuesday, March 9, 2010

gaatjes

vandaag vind ik een heeeele bijzondere dag want annissa heeft gaatjes in haar oren laten prikken! een vriendinnetje van haar had dit laatst gedaan dus wilde zij het ook. gisteren begon ze er ineens weer over dus legde ik haar uit wat ze dan gaan doen. en dat ze er even over na moest denken. maar vanmiddag begon ze er weer over. we gingen naar het dichtstbijzijnde winkelcentrum en bij eerste de beste juwelier naar binnen. we werden meteen geholpen. ze wilde dezelfde oorknopjes als haar vriendin (kleine gouden knopjes met een paars steentje er in). ze ging op een krukje zitten en een verkoopster zette op elke oorlel een stipje, precies in het midden. nu bleek de ene oorlel iets groter te zijn dan de ander. dat was me nog nooit opgevallen! ik werd met de seconde nerveuzer en annissa was ook wel een beetje gespannen aan haar koppie te zien :(. de verkoopster vroeg of ze de gaatjes een voor moest schieten of tegelijk. annissa kennende zou ze het niet meer willen als ze het een voor een zouden doen dus zei ik dat ze het tegelijk moest doen. een collega van haar kwam erbij en samen schoten ze gaatjes in haar oorlellen.

natuurlijk schrok annissa en moest ook meteen hard huilen. wat voelde ik me schuldig!!! arm meisje!! waarom had ik het nou goed gekeurd?? ik tilde haar meteen op en trooste haar. ik liep naar de spiegel en liet haar zien dat ze nu oorbellen had en het geen pijn meer zou doen. gelukkig was ze snel getroost. ze mocht van mij een kadootje uit zoeken in de speelgoedwinkel omdat ik het zo knap van haar vond. toen we eenmaal de winkel uitliepen was ze weer helemaal de oude. ze was heel blij met haar oorbellen (pfffffffffffffffffffffff).....ook weer gehad hahahaha

1 comment:

poei said...

HAHHAHAHHAHAHHAHAHA die kleine grote meid HAHHAHAHA.

Related Posts with Thumbnails