Sunday, February 7, 2010

priet praat

annissa gebruikt soms woorden die ze zelf heeft bedacht, zoals elk kind van haar leeftijd. en ze praat engels en nederlands door elkaar. maar voordat ik het over een tijd ga vergeten wil ik ze gaan bijhouden. here we go!:

* milkshake melk with melk = aardbeienmelk aangelengd met melk
* gootschappen = boodschappen
* i want tv kijken/drinken...
* i want to be vrienden
* telefoom
* 'last day' gebruikt ze voor alles wat in het verleden afspeelt
* can you afvegen mij? (wanneer ik haar moet helpen op het toilet)
* i moet plassen
* am i vrij? (als ze uit de creche komt)
* can i do computerspelletje?
* you need to praten to mij
* i want to go in bad with lennox
* we go papa halen?

wanneer we haar naar bed brengen zegt ze altijd:
i love you so much i love you so much i love you so much, bye, tot de volgende keer, doei!

to be continued...

No comments:

Related Posts with Thumbnails