Sunday, February 7, 2010

lazy sunday

didi is vanmiddag naar ho chi minh vertrokken t/m dinsdagochtend. wij bleven heel lui achter. annissa en lennox pas einde dag samen in bad. daarvoor had lennox al gegeten. en annissa krijgt nu een bordje alfabet pasta :). het huis is een grote puinhoop. overal ligt speelgoed dus dat gaan we opruimen zodra annissa klaar is met haar eten. ik heb vanmiddag geknutseld, en dit heb ik geprobeerd te maken: http://www.pickles.no/whirl-it-lampshade/. alleen in een veel kleiner maatje en ik had alleen nog maar roze wol in huis. het hangt nog buiten aan de waslijn te drogen dus ik hoop dat de ballon morgen nog heel is. ik had het van de week ook al geprobeerd maar toen ik bijna klaar was knapte de ballon :(. als deze nou goed lukt ga ik een grote proberen te maken. omdat m'n vriendin irene over dit 'DIY (do-it-yourself) project op haar blog had geschreven ben ik het gaan proberen.

ik ga eens goed nadenken over wat ik wil gaan doen naast de kindjes opvoeden en alles wat daarbij komt kijken. nu ik m'n lidmaatschap van de sportschool heb opgezegd is dat er ook niet meer ter afleiding. dus moet ik iets anders gaan vinden. als eerst moet ik m'n dag beter gaan indelen zodat ik andere dingen kan gaan doen. we komen er wel! alleen eerst heel goed nadenken. waarom kan ik niet gewoon blij zijn met wat ik nu heb. en zo snel weer op zoek gaan naar een nieuwe invulling? zo ben ik nou eenmaal en daar kan ik niks aan veranderen. niet stil kunnen zitten en altijd iets willen doen.

No comments:

Related Posts with Thumbnails